Gå til innhold

Spørsmål om barnebidrag +++

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest testfuglen

Aller først ville jeg tatt en farskapstest/DNA test for å forsikre meg om at barnet er mitt. Tillatelse må selvfølgelig komme fra barnets mor ettersom prøve må bli tatt fra fosteret. Deretter ville jeg så tatt "problemene" derfra. Men husk - det å be mor om farskapstest får ikke alltid et hyggelig utfall. Mor føler seg ofte krenket da du betviler hva hun har sagr og indikerer at hun "is sleeping around". Så for din egen del, og for barnets del- gjør dette på en skånsom måte.

Lykke til!! Og skal det vise seg at det er ditt - drit i pengene, davel,slik ordner seg alltid (tar jeg ikke helt feil blir barnebidrag regnet ut fra inntekt...men ikke helt sikker) gled deg eller til at du skal ut å leke med nurket i sandkassa :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...