Gå til innhold

Troll skolesekk - forhandlere?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Vi vurderer å kjøpe Troll skolesekk til snart-førsteklassingen og snart-fjerdeklassingen her i huset. Hvem forhandler dette merket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener Edwis forhandler denne sekken. Men er ikke 100% sikker...

Gjest togli
Skrevet

Mener Edwis forhandler denne sekken. Men er ikke 100% sikker...

Takk skal du ha :-)

Jeg skal iallefall sjekke det opp!

Skrevet

Ciro hadde fjorårets testvinner til kr 89,- her for ei tid sida!

Forøvrig virker sekken helt super. Sitter godt på ryggen til våre lille, spede 1. klassing (snart 2. klassing).

Gjest togli
Skrevet

Ciro hadde fjorårets testvinner til kr 89,- her for ei tid sida!

Forøvrig virker sekken helt super. Sitter godt på ryggen til våre lille, spede 1. klassing (snart 2. klassing).

Det var billig!

Men funker den sekken t.o.m. 4.klasse? Og hvor fåes den kjøpt?

Skrevet

Det var billig!

Men funker den sekken t.o.m. 4.klasse? Og hvor fåes den kjøpt?

Nei, jeg vil si det er en sekk for småtrinnet. Tror det vil bli litt trangt med alle bøkene etter det.

Ciro hadde den for ei stund sida. Vet ikke om de har den nå.

Gjest togli
Skrevet

Nei, jeg vil si det er en sekk for småtrinnet. Tror det vil bli litt trangt med alle bøkene etter det.

Ciro hadde den for ei stund sida. Vet ikke om de har den nå.

Ok, hun har sett på en Troll-sekk hun har lyst på (på nettet), så jeg tror nok det blir den :-)

Gjest togli
Skrevet

Vi kjøpte en på Edwis for to år siden.

Ok, jeg skal sjekke på Edwis!

Skrevet

Edwis har den, poden fikk en i fjor høst, men jeg er ikke helt fornøyd. Den skulle passe godt til små, spinkle barn, men poden klager over at den gnager på skuldrene. Jeg har justert og justert og justert på remmer og alt mulig, men alikevel sitter den ikke helt 100% på ham - og han _er_ liten og spinkel!

Gjest togli
Skrevet

Jeg kjøpte på Smart-Club.

Okei, vi bor desverre for langt unna :-(

Gjest togli
Skrevet

Edwis har den, poden fikk en i fjor høst, men jeg er ikke helt fornøyd. Den skulle passe godt til små, spinkle barn, men poden klager over at den gnager på skuldrene. Jeg har justert og justert og justert på remmer og alt mulig, men alikevel sitter den ikke helt 100% på ham - og han _er_ liten og spinkel!

Okei, mine barn er også spinkle, så da skal jeg sjekke nøye før vi bestemmer oss!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...