Gå til innhold

Om LOST....

Anbefalte innlegg

Gjest Lysglimt
Skrevet

Hvor tror dere egentlig de er,de på LOST?

Tror dere det er på jorden,eller at de har havnet på en annen planet?

Mange illisjoner der.....

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Det vet ikke engang serieskaperne.

Den eneste grunnen til at de fortsatt lager episoder er at folk ser på serien, og de hadde aldri planer om å dra det ut så lenge som de gjør nå.

Men de kommer til å dra det ut helt til dere går lei, for så å koke sammen en banal forklaring.

Money talks.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Det vet ikke engang serieskaperne.

Den eneste grunnen til at de fortsatt lager episoder er at folk ser på serien, og de hadde aldri planer om å dra det ut så lenge som de gjør nå.

Men de kommer til å dra det ut helt til dere går lei, for så å koke sammen en banal forklaring.

Money talks.

Såpass ja...visste ikke det...

Virker ikke som de er på jorden...de må vel ha en viss aning om hvordan det går og hvor de er..ellers er det jo ingen logikk i det.

Blir spennende nå da..til høsten :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Såpass ja...visste ikke det...

Virker ikke som de er på jorden...de må vel ha en viss aning om hvordan det går og hvor de er..ellers er det jo ingen logikk i det.

Blir spennende nå da..til høsten :D

Jeg følger ikke med, altså. Men jeg så en eller to episoder helt i starten og syntes hele greie var uhyre banalt.

Men serien var så hauset opp at jeg i sin tid fikk med meg et og annet, og egentlig skulle det kun bli to sesonger. Men siden den tok av så jævlig blir det mer.

Serien er et strålende eksempel på at god markedsføring er mye viktigere enn kvalitet - hva seere angår.

Men jeg skal ikke si noe. En gang i tiden fulgte jeg med på Santa Barbara. Og det er så ille at det ikke engang er noen unnskyldning at jeg var rundt 12. :)

Gjest Lysglimt
Skrevet

Jeg følger ikke med, altså. Men jeg så en eller to episoder helt i starten og syntes hele greie var uhyre banalt.

Men serien var så hauset opp at jeg i sin tid fikk med meg et og annet, og egentlig skulle det kun bli to sesonger. Men siden den tok av så jævlig blir det mer.

Serien er et strålende eksempel på at god markedsføring er mye viktigere enn kvalitet - hva seere angår.

Men jeg skal ikke si noe. En gang i tiden fulgte jeg med på Santa Barbara. Og det er så ille at det ikke engang er noen unnskyldning at jeg var rundt 12. :)

Santa barbara ja..såg litt på det jeg også...uff..det var bak mål ja..

Liker ikke serier egentlig,fortsod ingeting av lost til å begynne med "bare surr jo" tenkte jeg..

Men for noen uker siden ble jeg hekta..he he..ja ja :)

Skrevet

*DÅÅN* så det er ikke bare gubben og jeg som fulgte med?

http://members.fortunecity.com/rinag/wedding8.jpg

Gjest BattleClown
Skrevet

Tja, si det.

SDD har nok rett i det at selv ikke skaperne av serien vet hvordan dette ender, de tar ting som det kommer.

Jeg leste et sted at førsteutkastet av serien ikke ble tatt opp av tv-selskapet, så de bak serien skrev om alt, og snudde opp-ned på hele greia. Og det var altså ikke før det skjedde at serien ble funnet interessant nok for tv-selskapet.

Så det er ikke sikkert de har noen masterplan bak dette her.

Det tok i hvertfall ikke lang tid før skaperne av serien gikk tilbake til vanlig drama/såpeserie-formatet. Ispedd en og annen spennende episode selvsagt :)

Skrevet

Jeg måtte bare si: Etter anbefaling fra deg for en stund siden, har jeg nå bestilt første sesong av Carnival på DVD. Gleder meg :)

Gjest trond-h
Skrevet

"Hvor tror dere egentlig de er,de på LOST? Tror dere det er på jorden,eller at de har havnet på en annen planet?"

Stor stillehavsøy.

Øya er sannsynligvis vulkansk. Vulkansk utbrudd har tidligere spredd aske som nesten dekket til de nå underjordiske anleggene, for deretter å bli overgrodd av tropisk vegetasjon.

Få har mulighet, motivasjon og råd til å bygge slike anlegg. Da gjenstår bare militære, stenrike kakser med maktambisjoner og religiøse sekter med terrorplaner.

Det som foregår der er antaglig ulike eksperimenter med militært mål: Medisinske og psykologiske eksperimenter med sikte på utvikling av metoder for biologisk krigføring og økning av menneskelig tåleevne under press, og hvordan manipulere folk. Kanskje også geologiske eksperimenter knyttet til jordskjelv og bruk av elektromagnetisk puls for påvirkning av fly og skipstrafikk (en metode i krigføring).

Magnetisme-fenomenet forrige gang var helt usannsynlig. Den som har lest litt om magnetisme vet at temperaturen må være nokså lav for at man skal oppnå kraftig effekt. (Da kan ikke en vulkan være årsak til det siden den er varm.) Dessuten har magnetisme kun nokså begrenset rekkevidde.

Greit nok med eventyrfilm. Jeg faller bare av lasset når man skal innbille folk det mest utrolige. Typisk er mange filmer laget at folk lav peiling på teknikk og fysiske lover. Og manus laget av folk med like "lavpannet" tankegang som enkelt av James Bond-filmene.

Gjest Lysglimt
Skrevet

"Hvor tror dere egentlig de er,de på LOST? Tror dere det er på jorden,eller at de har havnet på en annen planet?"

Stor stillehavsøy.

Øya er sannsynligvis vulkansk. Vulkansk utbrudd har tidligere spredd aske som nesten dekket til de nå underjordiske anleggene, for deretter å bli overgrodd av tropisk vegetasjon.

Få har mulighet, motivasjon og råd til å bygge slike anlegg. Da gjenstår bare militære, stenrike kakser med maktambisjoner og religiøse sekter med terrorplaner.

Det som foregår der er antaglig ulike eksperimenter med militært mål: Medisinske og psykologiske eksperimenter med sikte på utvikling av metoder for biologisk krigføring og økning av menneskelig tåleevne under press, og hvordan manipulere folk. Kanskje også geologiske eksperimenter knyttet til jordskjelv og bruk av elektromagnetisk puls for påvirkning av fly og skipstrafikk (en metode i krigføring).

Magnetisme-fenomenet forrige gang var helt usannsynlig. Den som har lest litt om magnetisme vet at temperaturen må være nokså lav for at man skal oppnå kraftig effekt. (Da kan ikke en vulkan være årsak til det siden den er varm.) Dessuten har magnetisme kun nokså begrenset rekkevidde.

Greit nok med eventyrfilm. Jeg faller bare av lasset når man skal innbille folk det mest utrolige. Typisk er mange filmer laget at folk lav peiling på teknikk og fysiske lover. Og manus laget av folk med like "lavpannet" tankegang som enkelt av James Bond-filmene.

Det var en veldig bra teori,er godt mulig at det er sånn ja....

ja det er vel bare eventyr...det er vel det meste.

Magnetisme,det er spennende :)

Godt tenkt..eller er det sånn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...