Gå til innhold

Jeg vil ikke komprimere meldingene, tenk!

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Hver gang jeg lukker Outlook Ekspress har den begynt å tilby meg å komprimere meldinger for å spare plass, og jeg kan velge OK eller AVBRYT. Jeg vil ikke komprimere, så jeg velger AVBRYT. Det er ingen boks å krysse av for "ikke spør meg om dette igjen", så den kommer opp hver j** gang jeg lukker programmet. Er det noen som aner hvordan jeg får vekk den forespørselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn gjør min også, og det tar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid!! Og jeg blir like sur hver gang!

Programmet gjør det for å spare diskplass, men jeg har ikke funnet ut hva som bestemmer når den plutselig finner på dette peket. Ikke har jeg funnet ut om det finnes noen innstillinger for det heller.

Var jeg ikke hjelpsom nå? *knegg*

Skrevet

Sånn gjør min også, og det tar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid!! Og jeg blir like sur hver gang!

Programmet gjør det for å spare diskplass, men jeg har ikke funnet ut hva som bestemmer når den plutselig finner på dette peket. Ikke har jeg funnet ut om det finnes noen innstillinger for det heller.

La outlook komprimere når den foreslår det, så tar det ikke så lang tid. Eller bruk en klient som er litt mindre sosialnasjonalistisk av seg :-)

".............................................."

Gjest Calóni
Skrevet

Det tar jo ikke lang tid, for jeg nekter bestemt hver gang! Blir meldingene utilgjengelige om jeg velger å komprimere?

Og jepp, du var kjempehjelpsom, som vanlig :P

Skrevet

La outlook komprimere når den foreslår det, så tar det ikke så lang tid. Eller bruk en klient som er litt mindre sosialnasjonalistisk av seg :-)

".............................................."

Min er ikke høflig nok til å spørre om lov en gang - den bare gjør det... *snøft*

Skrevet

Det tar jo ikke lang tid, for jeg nekter bestemt hver gang! Blir meldingene utilgjengelige om jeg velger å komprimere?

Og jepp, du var kjempehjelpsom, som vanlig :P

Ha'kke snøring...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...