Gå til innhold

Overføre bilder fra data til mobil

Anbefalte innlegg

Gjest adequately
Skrevet

Er dette mulig uten noen kabler eller lignende. Altså å sende over et bilde du har på dataen over til mobilen?

Takknemmelig for svar =)

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jupp. Du kan sende den fra mailen til mobil. Jeg tror det går som mms, men jeg er ikke helt sikker på hvordan du skriver inn telefonnummeret.

Hvis ikke kan du sende den som mail - hvis du har mail på telefonen din.

Gjest BattleClown
Skrevet

Det er enkelt hvis du har IR eller bluetooth på mobilen din, det forutsetter selvsagt at din PC/laptop også har dette.

De fleste laptoper har i det minste IR...tror jeg :)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jupp. Du kan sende den fra mailen til mobil. Jeg tror det går som mms, men jeg er ikke helt sikker på hvordan du skriver inn telefonnummeret.

Hvis ikke kan du sende den som mail - hvis du har mail på telefonen din.

men hvordan sender du via bluetooth fra data til mobil? jeg får til fra mobil til data men ikke omvendt... jeg er ikke noe særlig datageni.. jeg skjønner ikke hvor jeg skal sende bildene fra.... *flau*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...