Lurveline Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hvor mye koster en kartong sigaretter? Er leketøy rimeligere? Hva med merkevarer som Puma og Only? Annet som kan være røverkjøp i Danmark? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Røyk er det trehundre og ett eller annet for en kartong. Alkhohol rundt det halve av har. Ellers er det svært lite som er vesentlig billigere der. 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Røyk er det trehundre og ett eller annet for en kartong. Alkhohol rundt det halve av har. Ellers er det svært lite som er vesentlig billigere der. Har hørt det er sånn at nordmenn drar til Sverige for å kjøpe røyk, mens svenskene drar til Danmark. Da er det altså ikke rimeligere for sigaretter i Danmark i forhold til Sverige, der koster en kartong rundt 375,- 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Har hørt det er sånn at nordmenn drar til Sverige for å kjøpe røyk, mens svenskene drar til Danmark. Da er det altså ikke rimeligere for sigaretter i Danmark i forhold til Sverige, der koster en kartong rundt 375,- "Folkevandringen" du nevner dreier seg nok om alkohol mellom Sverige og Danmark. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Gå på netto og se. Der har de mye snop og alltid noe på tilbud (som ansiktskrem og lotion veldig billig). På quickly kan du finne barnetøy og cd'er/dvd'er. Tøy og sko er også rimelige. Matas kan du også sjekke ut om du vil handle parfyme, sminke, kremer osv. 0 Siter
Lurveline Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Gå på netto og se. Der har de mye snop og alltid noe på tilbud (som ansiktskrem og lotion veldig billig). På quickly kan du finne barnetøy og cd'er/dvd'er. Tøy og sko er også rimelige. Matas kan du også sjekke ut om du vil handle parfyme, sminke, kremer osv. Hvor finner jeg disse forretningene? Vi skal til Ålborg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hvor finner jeg disse forretningene? Vi skal til Ålborg. Jeg vet ikke hvor de er i Ålborg, men du får gå rundt å kikke! Grønthandlere har forresten 2-liters brusflasker som er billigere å kjøpe enn brus i butikken (som regel). 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hvor finner jeg disse forretningene? Vi skal til Ålborg. Du vil se Netto og Quicly overalt i hele Danmark, omtrendt som Rimi og Kiwi her. 0 Siter
Excelsion Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hvor finner jeg disse forretningene? Vi skal til Ålborg. Der har jeg nettopp vært :-) Gjorde ett kupp på Dolce&Gabbana solbriller. Synes det meste var billig der jeg! Untatt brus! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Leketøy er _mye_ billigere, både Lego, Lundby og andre merkevarer. Jeg sparte 200 kr på å kjøpe lego-skute i DK. 0 Siter
alwaysme Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Har hørt det er sånn at nordmenn drar til Sverige for å kjøpe røyk, mens svenskene drar til Danmark. Da er det altså ikke rimeligere for sigaretter i Danmark i forhold til Sverige, der koster en kartong rundt 375,- Og danskene reiser til tyskland for øl og røyk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.