Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdere nå å gå til anskaffelse av dvd til de små i baksetet.

Hvor finner jeg slikt utstyr, rimelig og med kvalitet (ikke sikker på om disse kriteriene går overens, da)

Forslag?

Linker?

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips: Coop får inn et parti svinaktig billig nå, 2 skjermer og hodetelefoner til rundt 1500,-. DET er veldig rimelig!

Vi har skjermer og trådløse headset, vanvittig praktisk og snedig på både biltur og annet, men vi betalte nokså mye mer for våre. De kan ikke sies å være billige...

Her kjøpte vi: http://www.mahadet.no/epages/MaaHadet.storefront/?ObjectPath=/Shops/MaaHadet

Har dere barn i samme alder - derfor dere har to skjermer?

Gjest Mom33
Skrevet

Har dere barn i samme alder - derfor dere har to skjermer?

Ja, vi har to barn med 15 mnd mellomrom.

Den ene er prinsesse, den andre anleggsarbeider. Sånn ca.

Også har jeg en framtidstenkende mann, for disse skjermene kan også brukes til spill, og han ser for seg - en gang i fremtiden - at vi/de kan spille mot hverandre på hver vår/deres skjerm.

Skrevet

Ja, vi har to barn med 15 mnd mellomrom.

Den ene er prinsesse, den andre anleggsarbeider. Sånn ca.

Også har jeg en framtidstenkende mann, for disse skjermene kan også brukes til spill, og han ser for seg - en gang i fremtiden - at vi/de kan spille mot hverandre på hver vår/deres skjerm.

Du verden! :-)

Vi skal på tur og har bare DVD-er til 9- og 14-åringen - som aldri vil se det samme. Og i og med at barnebarnet på 4 også skal være med denne gangen _ så tror jeg jaggu vi må ha en til....

Skrevet

Et tips: Coop får inn et parti svinaktig billig nå, 2 skjermer og hodetelefoner til rundt 1500,-. DET er veldig rimelig!

Vi har skjermer og trådløse headset, vanvittig praktisk og snedig på både biltur og annet, men vi betalte nokså mye mer for våre. De kan ikke sies å være billige...

Her kjøpte vi: http://www.mahadet.no/epages/MaaHadet.storefront/?ObjectPath=/Shops/MaaHadet

Hvordan vet du at det kommer? Har det stått i reklamer???

Vet du nøyaktig når?

Gjest Mom33
Skrevet

Du verden! :-)

Vi skal på tur og har bare DVD-er til 9- og 14-åringen - som aldri vil se det samme. Og i og med at barnebarnet på 4 også skal være med denne gangen _ så tror jeg jaggu vi må ha en til....

He-he, jeg hadde ikke tenkt meg om ett sekund!

Det er kanskje luksuriøst å ha en til hver, men når man har råd så er det i alle fall en måte å få det hyggeligere på biltur på. Husker sjøl fra jeg var liten hvor uendelig kjedelig det var å kjøre bil, og ikke minst hvor dårlig stemning det var når vi kom fram...

Gjest Mom33
Skrevet

Hvordan vet du at det kommer? Har det stått i reklamer???

Vet du nøyaktig når?

Nei, fikk tipset av en Coop-ansatt for et par dager siden. Det er vel like om hjørnet, forsto jeg.

Skrevet

He-he, jeg hadde ikke tenkt meg om ett sekund!

Det er kanskje luksuriøst å ha en til hver, men når man har råd så er det i alle fall en måte å få det hyggeligere på biltur på. Husker sjøl fra jeg var liten hvor uendelig kjedelig det var å kjøre bil, og ikke minst hvor dårlig stemning det var når vi kom fram...

Vi kjøpte for 1100,- for 2 år siden - en til hver. - det hadde vi på feriebudsjettet :)

Skrevet

Nei, fikk tipset av en Coop-ansatt for et par dager siden. Det er vel like om hjørnet, forsto jeg.

Har funnet det ut :o)

De legges ut førstkommende mandag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...