Gå til innhold

Vi har kjøpt oss hus i dag :):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på visning i går kveld. Og la inn et bud i formiddag med frist frem til klokken 12:00. 3 minutter over tolv ringte megleren for å fortelle at huset var vårt :):):)

Jeg er så glad. Har vært fast bruker av finn, notar, tinde osv i snart 3 år uten å finne noe/tapt budrunder osv. Å så plutselig er jeg blitt huseier. Har ikke gått helt opp for meg ennå :)

Alle gratulasjoner som huseier og gjeldsslave..(hehe)...mottas med stor takk :D

Pjuh..det var godt å få fortalt det til noen.

Videoannonse
Annonse
Gjest trultemor26
Skrevet

Gratulerer sååååå masse!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer!!!!

Har selv overtatt hus i dag, og det er kjempespennende!

Lykke til med pakking, flytting og styr. Slitsomt mens det står på, men veldig deilig etterpå da. ;)

Skrevet

Gratulerer!!!!

Har selv overtatt hus i dag, og det er kjempespennende!

Lykke til med pakking, flytting og styr. Slitsomt mens det står på, men veldig deilig etterpå da. ;)

Tusen takk, og gratulerer til deg også :D

Skrevet

GRATULERER!!! sÅ gøy!

KJEMPEGØY...hehe..takktakk :)

Skrevet

Gratulerer sååååå masse!!!!!!!!

Tusen takk :)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Jeg selv kan ennå kjenne gleden etter at vi fikk bolig for 3 år siden.

Skrevet

Gratulerer! :) Fortell litt om huset, da;-)

Hehe, ja det kan jeg vel:)

Det er en 12 år gammel enebolig med bl.a 3 soverom og 2 bad:)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Jeg selv kan ennå kjenne gleden etter at vi fikk bolig for 3 år siden.

Ja, det er en helt merkelig følelse. Blanding av enorm glede, men også _litt_ usikkerhet :)

Vi la fristen til kl 12, og fra kvart på 12 og til mannen min ringte og sa: "vi fikk det", var jeg så nervøs som jeg nesten aldri har vært i mitt liv. Etter jeg hadde lagt på telefonen, så begynte bare tårene og trille av glede :D

Har fremdeles en nervøsfølelse i magen..hehe!

Skrevet

Gratulerer så masse med hus.. Vi har selv både kjøpt og solgt hus nå i det siste og tar over den nye huset om 11 dager!!!!!

Så nå går det i pakking på kveldene...

Lykke til med flyttingen!

Skrevet

Gratulerer så masse med hus.. Vi har selv både kjøpt og solgt hus nå i det siste og tar over den nye huset om 11 dager!!!!!

Så nå går det i pakking på kveldene...

Lykke til med flyttingen!

Takk, og gratulerer så mye med hus til deg også :)

Gleder meg til og flytte. Vi kunne overta huset 2 aug. Kanskje før hvis han som bor der nå får flyttet før den tid :)

Deilig og endelig komme seg inn på boligmarkedet, og begynne og betale ned på sitt eget:D

mumitrollet
Skrevet

Gratulerer, vet hvordan det føles - kjøpte leilighet for ett år siden og satte meg skikkelig i millongjeld...

Hadde lett lenge, men fikk litt "panikk" når det plutselig var gjort...

Det er deilig å eie sitt eget!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...