nilia Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Var på visning i går kveld. Og la inn et bud i formiddag med frist frem til klokken 12:00. 3 minutter over tolv ringte megleren for å fortelle at huset var vårt :) Jeg er så glad. Har vært fast bruker av finn, notar, tinde osv i snart 3 år uten å finne noe/tapt budrunder osv. Å så plutselig er jeg blitt huseier. Har ikke gått helt opp for meg ennå Alle gratulasjoner som huseier og gjeldsslave..(hehe)...mottas med stor takk Pjuh..det var godt å få fortalt det til noen. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Gratulerer sååååå masse!!!!!!!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Gratulerer!!!! Har selv overtatt hus i dag, og det er kjempespennende! Lykke til med pakking, flytting og styr. Slitsomt mens det står på, men veldig deilig etterpå da. 0 Siter
nilia Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Gratulerer!!!! Har selv overtatt hus i dag, og det er kjempespennende! Lykke til med pakking, flytting og styr. Slitsomt mens det står på, men veldig deilig etterpå da. Tusen takk, og gratulerer til deg også 0 Siter
nilia Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 GRATULERER!!! sÅ gøy! KJEMPEGØY...hehe..takktakk 0 Siter
nilia Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Gratulerer sååååå masse!!!!!!!! Tusen takk 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Gratulerer så mye Jeg selv kan ennå kjenne gleden etter at vi fikk bolig for 3 år siden. 0 Siter
nilia Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Gratulerer! Fortell litt om huset, da;-) Hehe, ja det kan jeg vel:) Det er en 12 år gammel enebolig med bl.a 3 soverom og 2 bad:) 0 Siter
nilia Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Gratulerer så mye Jeg selv kan ennå kjenne gleden etter at vi fikk bolig for 3 år siden. Ja, det er en helt merkelig følelse. Blanding av enorm glede, men også _litt_ usikkerhet Vi la fristen til kl 12, og fra kvart på 12 og til mannen min ringte og sa: "vi fikk det", var jeg så nervøs som jeg nesten aldri har vært i mitt liv. Etter jeg hadde lagt på telefonen, så begynte bare tårene og trille av glede Har fremdeles en nervøsfølelse i magen..hehe! 0 Siter
nedtelling Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Gratulerer så masse med hus.. Vi har selv både kjøpt og solgt hus nå i det siste og tar over den nye huset om 11 dager!!!!! Så nå går det i pakking på kveldene... Lykke til med flyttingen! 0 Siter
nilia Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Graulerer super mye!!! Takk takk :) 0 Siter
nilia Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Gratulerer så masse med hus.. Vi har selv både kjøpt og solgt hus nå i det siste og tar over den nye huset om 11 dager!!!!! Så nå går det i pakking på kveldene... Lykke til med flyttingen! Takk, og gratulerer så mye med hus til deg også Gleder meg til og flytte. Vi kunne overta huset 2 aug. Kanskje før hvis han som bor der nå får flyttet før den tid Deilig og endelig komme seg inn på boligmarkedet, og begynne og betale ned på sitt eget:D 0 Siter
mumitrollet Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Gratulerer, vet hvordan det føles - kjøpte leilighet for ett år siden og satte meg skikkelig i millongjeld... Hadde lett lenge, men fikk litt "panikk" når det plutselig var gjort... Det er deilig å eie sitt eget! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.