Gå til innhold

Mp3 spiller

Anbefalte innlegg

Gjest max1000
Skrevet

Jeg trenger en mp3 spiller som har god batterikapasitet da jeg skal ut å fly i 5-6 timer.. Har du noen å anbefale? Jeg så på Elkjøp sine sider og der fant jeg 1GB til 600kr. Dette virket jo billig? I hvert fall i forhold til Apple.. Har ikke lyst til å bruke mer enn MAX 1000kr.

sarah bernard
Skrevet

Har ikke noe å anbefale, men kan fraråde amitech, for den knasker batterier som om det var sukkerbiter.

Gjest potttitt
Skrevet

Spar pengene og hør på musikken på flyet eller se noen filmer. Hvis du ikke trenger den til andre ting også da..

Skrevet

Jeg tror Creative og Asono sine er bra. Tror begge har et par ulike 1 GB-modeller Euronics har flere rimelige så jeg, i en reklame som kom i posten forrige dagen.

Skrevet

Jeg ville ha satset på Creative fremfor Apple. Creative var faktisk foran Apple i utviklingen av MP3-spillere, selv om iPod har tatt over og blitt mer eller mindre et begrep.

"..........................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kjøper du f.eks en Creative MuVo på 1 GB så bruker den vanlige AAA batterier. Ut fra hvor mange batterier du gidder drasse på, så har du jo tilnærmet ubegrenset batterikapasitet.

Skrevet

Sony sine har batterikapasitet på godt over 20 timer, men de kan være et helvete å få musikken inn på, du må bruke deres egen programvare. Men altså - suveren batterikapasitet! Min må lades via pc'n, men som en nødløsning så gir 3 min lading 3 timers lyttetid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...