Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Waldemarsen
Skrevet

Selvfølgelig. Men da får du jo også tilbake poengteringer om usaklighet etc. :-)

".........................................."

Unnskyld....usaklighet?? Når?

Du bidrar jo i høyeste grad selv til å vri temaet vekk fra det som var Cillimors forventede innlegg i tråden?

Liker å slåss litt du, tror jeg?;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• Lillemus

6

• Atene

4

• carma

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Unnskyld....usaklighet?? Når?

Du bidrar jo i høyeste grad selv til å vri temaet vekk fra det som var Cillimors forventede innlegg i tråden?

Liker å slåss litt du, tror jeg?;)

Ikke krangle nå - vi var jo nesten enige.

Det er selvsagt usaklighet når man svarer på noe med helt irrelevante svar. Og akkurat som du selvføgelig har all rett til det, så har jeg all rett til å kommentere at det er usaklig. Enkelt og greit :-)

"........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du trenger ikke frykte noe som helst. De som arbeider med det der ser mer mus enn Rune Rudberg.

Ta deg en dusj før du går. Da føler du deg velstelt før behandlinga.

Aner ikke om det er vondt, men det napper sikkert litt.

Gjest Settlers
Skrevet

Ikke stress så fælt med denne intimbarberingen.

Motebølgen er i ferd med å gå over nå.

Fjern det som stikker utenfor bikini/truse, og "kontroller" lengden på resten. Det rekker veldig lenge. Kvinnekjønn som ser ut som ribbet kalkunskinn, er vi menn ganske lei av nå.

"Fjern det som stikker utenfor bikini/truse, og "kontroller" lengden på resten."

Owhæææææ - ja, det kan du tro.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Joda, kvinner barberte seg så absolutt i armhuler og legger, pluss bikinilinja i badesesongen, i 1967.

OK - kanskje folk flest. Men jeg tenkte vel mest på hippie-tida, og de som fulgte den bølgen der... Trodde det var det du refererte til, jeg.

Gjest Waldemarsen
Skrevet

"Fjern det som stikker utenfor bikini/truse, og "kontroller" lengden på resten."

Owhæææææ - ja, det kan du tro.

...og hva skulle du egentlig uttrykke med en slik ytring?

usikkerpådet
Skrevet

Unektelig litt pinlig første gang - og ikke direkte behagelig akkurat, men SÅ!

Supert!!

Hud og hårklinikken på Majorstuen (Oslo) er både rimelige, flinke og "drevne"...

Litt smerte for flere ukers lykke!

Lykke til!!

; )

har du et tlfnr til denne klinikken? fant den ikke på gulesider...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...