Gjest Waldemarsen Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Selvfølgelig. Men da får du jo også tilbake poengteringer om usaklighet etc. :-) ".........................................." Unnskyld....usaklighet?? Når? Du bidrar jo i høyeste grad selv til å vri temaet vekk fra det som var Cillimors forventede innlegg i tråden? Liker å slåss litt du, tror jeg? 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Unnskyld....usaklighet?? Når? Du bidrar jo i høyeste grad selv til å vri temaet vekk fra det som var Cillimors forventede innlegg i tråden? Liker å slåss litt du, tror jeg? Ikke krangle nå - vi var jo nesten enige. Det er selvsagt usaklighet når man svarer på noe med helt irrelevante svar. Og akkurat som du selvføgelig har all rett til det, så har jeg all rett til å kommentere at det er usaklig. Enkelt og greit :-) "........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Du trenger ikke frykte noe som helst. De som arbeider med det der ser mer mus enn Rune Rudberg. Ta deg en dusj før du går. Da føler du deg velstelt før behandlinga. Aner ikke om det er vondt, men det napper sikkert litt. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Ikke stress så fælt med denne intimbarberingen. Motebølgen er i ferd med å gå over nå. Fjern det som stikker utenfor bikini/truse, og "kontroller" lengden på resten. Det rekker veldig lenge. Kvinnekjønn som ser ut som ribbet kalkunskinn, er vi menn ganske lei av nå. "Fjern det som stikker utenfor bikini/truse, og "kontroller" lengden på resten." Owhæææææ - ja, det kan du tro. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Joda, kvinner barberte seg så absolutt i armhuler og legger, pluss bikinilinja i badesesongen, i 1967. OK - kanskje folk flest. Men jeg tenkte vel mest på hippie-tida, og de som fulgte den bølgen der... Trodde det var det du refererte til, jeg. 0 Siter
Gjest Waldemarsen Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 "Fjern det som stikker utenfor bikini/truse, og "kontroller" lengden på resten." Owhæææææ - ja, det kan du tro. ...og hva skulle du egentlig uttrykke med en slik ytring? 0 Siter
usikkerpådet Skrevet 19. juni 2006 Skrevet 19. juni 2006 Unektelig litt pinlig første gang - og ikke direkte behagelig akkurat, men SÅ! Supert!! Hud og hårklinikken på Majorstuen (Oslo) er både rimelige, flinke og "drevne"... Litt smerte for flere ukers lykke! Lykke til!! ; ) har du et tlfnr til denne klinikken? fant den ikke på gulesider... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.