Gjest Aviaana Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Har hatt vondt i øret i lengre tid, og følt at jeg har hørt så dårlig der. fastlegen tok en titt på øret i dag og mente at jeg skulle bruke nesedråper. men får jeg ut væsken da? 0 Siter
Gjest dariantantei Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Er du tett i nesen, så kan slim og gørr og sånn blokke for kanalen som går fra øret til nesen. Da kan du få dottfølelse m.m. Prøv nesesprayen og se om det bedrer seg først... 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Hold for nesa, så blåser du slik at du hører det surkler i øret liksom. Så blåser du ut og inn på den måten en liten stund. Du hører da at det lages lyder i øret, og at det er luft der inne. Dette må du gjenta så ofte du husker det fram til dottene i øret er vekk. Bruk gjerne nesespray i tillegg, men det hjalp ikke all verdens på meg. Men blåsingen hjalp, heldigvis, det er skikkelig guffent å ha væske i mellomøret! Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.