Gjest jeg finner det ikke..? Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg leste på en av avisene nå (VG) at nå kan man gå inn på Skatteetatens sider og sjekke det endelige skatteoppgjøret som blir utbetalt snart. jeg klarer ikke få finne hvor på skatteetatens sider man sjekker det? noen som har gjort det og kan linke meg? Har nemlig søkt om fradrag, hadde vært fint å se om det ble innvilget.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Er ikke det litt tidlig? Det skal ikke være klart før til neste helg vel? 0 Siter
Gjest jeg finner det ikke..? Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Er ikke det litt tidlig? Det skal ikke være klart før til neste helg vel? dato er vel satt til 23.juni, men jeg ble litt forvirret av denne artikkelen. Virker som man kunne sjekke det på forhånd. http://forbruker.no/pengenedine/skattogpensjon/article1353376.ece 0 Siter
citygirl Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har sjekket min skatt i dag - på skatteetaten.no. STOR link til høyre på hovedsiden. Du trenger koden fra selvangivelsen din. :-) 0 Siter
Gjest jeg finner det ikke..? Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har sjekket min skatt i dag - på skatteetaten.no. STOR link til høyre på hovedsiden. Du trenger koden fra selvangivelsen din. :-) hihi, det må jeg si. Noen ganger er det så åpenbart at man blir totalt blind 0 Siter
citygirl Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 hihi, det må jeg si. Noen ganger er det så åpenbart at man blir totalt blind *rødmer* Jeg trykket sikkert 29 ganger i boksen der før jeg "traff" selve linken. Var litt utålmodig kan man si - hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.