Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, prismessig ser det ut som et godt alternativ, uten at jeg har sett så nøye på spesifikasjonene.

De er jo ganske flinke til å være rimelig tilfeldige og kaotiske med hensyn til hvilke varer de inkluderer god nok informasjon om. Men jeg reagerer på at butikkprisen er 8000, og internettprisen er 5000.

"..........................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

21

• Gemini

7

• sheba

4

• Klara Q

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De er jo ganske flinke til å være rimelig tilfeldige og kaotiske med hensyn til hvilke varer de inkluderer god nok informasjon om. Men jeg reagerer på at butikkprisen er 8000, og internettprisen er 5000.

"..........................................."

Du får ringe eller maile og spørre om hvorfor. Men på småting, som bluetooth-headset ti mobil osv. så ligger de gjerne 100-150 kr under butikkpris. Tror det dreier seg om kampanje bare, kanskje en modell som er på vei ut og at de har mange på lager. Vet ikke jeg... Ser at også Elkjøp gjør noe tilsvarende, billigere pris på nett enn i butikk.

Men ja, jeg synes også at prisforskjellen er temmlig stor...

Skrevet

Du får ringe eller maile og spørre om hvorfor. Men på småting, som bluetooth-headset ti mobil osv. så ligger de gjerne 100-150 kr under butikkpris. Tror det dreier seg om kampanje bare, kanskje en modell som er på vei ut og at de har mange på lager. Vet ikke jeg... Ser at også Elkjøp gjør noe tilsvarende, billigere pris på nett enn i butikk.

Men ja, jeg synes også at prisforskjellen er temmlig stor...

Jeg snakket med siba, og det var som forventet. Selv om modellen ikke finnes på Acers egne sider, hverken blant produktene eller i den tekniske databasen deres, så påstår siba at modellen er ny av 2006. Men de kunne selvføgelig ikke svare på det enkle, avgjørende spørsmålet: Er hastigheten på harddisken 5400 eller 4200? *Rister på hodet*

Og for i det hele tatt å klare å sende en e-post til Acer, så må man nærmest hacke websiden deres. Det er ikke lenge før jeg gir opp, gitt :-)

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...