Gå til innhold

Oppdatering ang. katta mi.... (til dere som har vært så snille å svare meg)

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Først og fremst, tusen takk for støtten. Det varmer:-)

Jeg klarte å få ringt veterinæren litt utpå dagen idag. Der forklarte jeg situasjonen så godt jeg kunne og han mente at siden katten spiser bra og ikke har fått økende grad av skjelvinger, så skulle jeg se det an. Mister katten matlysten og begynner å skjelve mer, så er det rett på dyrelegevakta!

Katten spiser som sagt godt og virker kvikk i liggende stilling. Hun vil gjerne ligge på fanget og kose. Da maler hun som bare det. Først når vi reiser henne opp i stående stilling ser vi har hun får problemer. Hun klarer å gå, men dirrer i beina. Slett ikke moro å se på :-(

Heldigvis virker det ikke som katten har det vondt. Jeg prøver å gi henne endel drikke da jeg innbiller meg at kroppen da kjappere går tilbake til normalen. Håper virkelig hun er bedre til imorgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så oppdateringen din nå - har svart deg på hovedtråden din. Bra du har oppsøkt hjelp - og håper pusen snart blir bedre!

Mvh

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så godt at du fikk tak i veterinæren!

God bedring til pus, og hold oss gjerne oppdatert videre også.

Gjest togli
Skrevet

Så oppdateringen din nå - har svart deg på hovedtråden din. Bra du har oppsøkt hjelp - og håper pusen snart blir bedre!

Mvh

Takk skal du ha - Er katten likedan imorgen ringer jeg veterinæren igjen!

Gjest togli
Skrevet

Så godt at du fikk tak i veterinæren!

God bedring til pus, og hold oss gjerne oppdatert videre også.

Takk skal du ha :-)

Jeg ringer nok igjen om katten ikke viser tegn til bedring til imorgen...

Gjest togli
Skrevet

God bedring til pusen din da :o)

Takk skal du ha :-)

Jeg krysser fingrene og håper inderlig at katten ikke har tatt skade av dette her...

Skrevet

Så godt å høre at pusen er blitt bedre :) Aldri kjekt når dyrene blir syke og dårlige... bare noen få uker siden jeg selv måtte avlive et dyr..

Gjest togli
Skrevet

Så godt å høre at pusen er blitt bedre :) Aldri kjekt når dyrene blir syke og dårlige... bare noen få uker siden jeg selv måtte avlive et dyr..

Jeg synes iallefall hun virker bedre. Verre er hun ikke!

Jeg går likevel og bekymrer meg for "tenk om..." osv.. Vi måtte avlive en katt for noen år siden og det var trist både for ungene og oss. Nå ville det også blitt trist og uvant for vår andre pusekatt. De to kattene er søstre og veldig knyttet til hverandre...

Tvi, tvi!

Skrevet

Jeg synes iallefall hun virker bedre. Verre er hun ikke!

Jeg går likevel og bekymrer meg for "tenk om..." osv.. Vi måtte avlive en katt for noen år siden og det var trist både for ungene og oss. Nå ville det også blitt trist og uvant for vår andre pusekatt. De to kattene er søstre og veldig knyttet til hverandre...

Tvi, tvi!

Krysser fingrene for at hun blir raskt bra igjen!

Skrevet

Det var fint å høre at det går bedre. Jeg holdt akkurat på å leite etter innleggene om katten for å se om det var noen oppdateringer.

Jeg var skikkelig katteelsker til min eldste datter utviklet allergi, så jeg vet hvor glad i en katt man kan bli.

Skrevet

Kjekt med oppdatering :)

Får håpe pusen din blir bedre da!

*tenker gode tanker*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...