Gå til innhold

Restplass syden ja eller nei?

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Noen her som har tatt en "hopp på tur" til syden?

Vi er 2 voksne og 1 barn på 11 år som aldri har vært i syden før å godt godt tenke oss å dra på sparket i sommer.

Din erfaring er veldig greit å høre og om du anbefaler det.

Videoannonse
Annonse
Gjest amparro..
Skrevet

Ja, det gjør jeg! Jeg har gjort det mange ganger og altid kommet på helt ok/fine hoteller eller leiligheter.

Bare hopp på!!! :-)

Gjest midia
Skrevet

Ja, det gjør jeg! Jeg har gjort det mange ganger og altid kommet på helt ok/fine hoteller eller leiligheter.

Bare hopp på!!! :-)

Det jeg er mest redd er dårlig bademuligheter.

Har det vært basseng der du har fått plass?

Skrevet

Det jeg er mest redd er dårlig bademuligheter.

Har det vært basseng der du har fått plass?

Hva slags steder og hoteller andre har fått har overhodet ingen innvirkning på hva slags sted og hotell du/dere får. Det er jo tross alt snakk om _restplasser_ - plasser som har blitt bestilt av andre, og deretter avbestillt eller på annen måte droppet. Det er ikke slik at det er noen sammenheng mellom restplasser - det kan være hva som helst.

"..........................................."

Gjest midia
Skrevet

Hva slags steder og hoteller andre har fått har overhodet ingen innvirkning på hva slags sted og hotell du/dere får. Det er jo tross alt snakk om _restplasser_ - plasser som har blitt bestilt av andre, og deretter avbestillt eller på annen måte droppet. Det er ikke slik at det er noen sammenheng mellom restplasser - det kan være hva som helst.

"..........................................."

Takk for svar!

Det er vel ingen som bestiller seg tur til syden på et forferdelig sted vel? så da blir vi sikkert fornøyde da.

Hadde vel vært værre om vi hadde hatt med et lite barn.

Skrevet

Vi har gjort det noen ganger. Også med mye mindre barn.

Det har alltid fungert greit, men ikke alltid helt topp. (Bråk på/rundt hotellet + en del ting som ikke virket på rommet).

Ofte er disse hotellene også lengre fra stranda.

MEN du oppholder deg jo mest ute, så det spiller ikke så veldig stor rolle.

Så jeg sier bare: Go for it.

Et tips er å søke på Sol.no. Til venstre på denne siden har de et valg som heter Charter. Der får du oversikt over mange reiseselskap på en gang.

I fjor søkte vi for morroskyld på 5 stjernes hotel. Og det viste seg at vi fikk en flott tur til Madeira på et supert hotel....til en meget god pris. (Under 6000,- pr. pers for 14 dager med frokost tror jeg det ble...)

Gjest midia
Skrevet

Vi har gjort det noen ganger. Også med mye mindre barn.

Det har alltid fungert greit, men ikke alltid helt topp. (Bråk på/rundt hotellet + en del ting som ikke virket på rommet).

Ofte er disse hotellene også lengre fra stranda.

MEN du oppholder deg jo mest ute, så det spiller ikke så veldig stor rolle.

Så jeg sier bare: Go for it.

Et tips er å søke på Sol.no. Til venstre på denne siden har de et valg som heter Charter. Der får du oversikt over mange reiseselskap på en gang.

I fjor søkte vi for morroskyld på 5 stjernes hotel. Og det viste seg at vi fikk en flott tur til Madeira på et supert hotel....til en meget god pris. (Under 6000,- pr. pers for 14 dager med frokost tror jeg det ble...)

Takker for svar og tips!

Gjest dina2
Skrevet

Jeg har gjort det mange ganger, har bestandig vært heldig. Har faktisk akkurat i dag bestilt en uspesifisert tur i neste uke for meg og jentungen.

Men man må være litt fleksibel og ikke ha for høye forventninger, men ta det som det kommer. Man kan også oppleve at man blir flyttet i løpet av ferien. Det har jeg opplevd, fra et gedigent luksusanlegg til et enkelt hotell, men ferien var topp den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...