Gå til innhold

Bærbar pc ute i sollys

Anbefalte innlegg

Gjest ute i det fri
Skrevet

Min mann kjøpte fornøyd en bærbar pc for å kunne jobbe litt ute i det fine været. Vel, det var lettere sagt enn gjort. Det er jo umulig å se noe som helst på skjermen i vanlig sollys ute. Noen som har bærbare pc'er hvor dette ikke er et problem?

Videoannonse
Annonse
Gjest midia
Skrevet

Går greit her ja, vi har innstillingsknapper for dette.

Mrs. Wallace
Skrevet

En liten barneparaply løser det problemet. ;o)

Gjest trultemor26
Skrevet

Var et stort problem inntil vi fant ut at man kunne stille på lysstyrken

Gjest ChiengMai
Skrevet

Min fungerer fint i sollys, men den har en ganske grom skjerm, da. På den annen side skal jo ikke maskinen være i direkte sollys, så skygge er bra for den. Det går dessuten an å justere lysstyrken på skjermen.

Gjest Brehmen
Skrevet

Markise er tingen, da funker det supert!

Gjest midia
Skrevet

Markise er tingen, da funker det supert!

Ja hvis man har det der man sitter så. Vi har en platting laaangt vekk fra markisen så det går ikke her.

Liker meg best på vårt lille gjemmested i hagen enn å sitte på veranda sånn at alle og enhver av naboer kan se at jeg doler :)

Gjest Brehmen
Skrevet

Ja hvis man har det der man sitter så. Vi har en platting laaangt vekk fra markisen så det går ikke her.

Liker meg best på vårt lille gjemmested i hagen enn å sitte på veranda sånn at alle og enhver av naboer kan se at jeg doler :)

Sett opp en paviljong over plattingen du! :)

Det er ikke såå harry, ikke hvis du velger en skikkelig en.

Gjest midia
Skrevet

Sett opp en paviljong over plattingen du! :)

Det er ikke såå harry, ikke hvis du velger en skikkelig en.

Jo da har ærfart paviljong i noen år nå å det er deilig å sitte i den.

Vi har ikke gått til anskaffelse av ny etter at den dro med seg 4 halvmeters vaskestaurer boltet fast i jorden,tau og stenger å reiste sin kos til naboens tre midt på natta i en kaste vind midt i Juli!

Du skulle sett hvordan den hadde viklet seg inn i treet,vi visste ikke om vi skulle le eller gråte selv om vi egentlig hadde nok med å klare å holde oss på beina sånn at vi ikke havnet i treet selv.

Vårt store hagetelt fikk også et rundkast på plena.

Gjest Brehmen
Skrevet

Jo da har ærfart paviljong i noen år nå å det er deilig å sitte i den.

Vi har ikke gått til anskaffelse av ny etter at den dro med seg 4 halvmeters vaskestaurer boltet fast i jorden,tau og stenger å reiste sin kos til naboens tre midt på natta i en kaste vind midt i Juli!

Du skulle sett hvordan den hadde viklet seg inn i treet,vi visste ikke om vi skulle le eller gråte selv om vi egentlig hadde nok med å klare å holde oss på beina sånn at vi ikke havnet i treet selv.

Vårt store hagetelt fikk også et rundkast på plena.

Heh, omtrent det samme skjedde oss, men går det ikke an å tjore den fast skikkelig da (enda bedre enn sist)?

Gjest midia
Skrevet

Heh, omtrent det samme skjedde oss, men går det ikke an å tjore den fast skikkelig da (enda bedre enn sist)?

Å hjelpe meg hvordan skal vi klare det!?

Hør her, i hvert hjørne er det tau som vi hadde festet i boret hull gjennom halvmeters staurer som var banket i jorda med slegge, hver fot var spikret fast i planker som gikk mellom dem.

Det som egentlig skulle vært gjort er å ta av taket når det er vind, men hvem orker det da når det uten forvarsel begynner å blåse midt på natta.

sarah bernard
Skrevet

Hvor finner du de knappene? :) Vil sjekke om jeg også har dem.

Gjest midia
Skrevet

Hvor finner du de knappene? :) Vil sjekke om jeg også har dem.

Har en hp bærbar maskin å på den er det en del knapper med blå tegn på(f7 og f8 knappen er det sol opp og ned på)

For å bruke de tastene må jeg holde inn en ved siden av ctrl som det står fn med blå skrift på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...