Gjest togli Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har vært i Norge, Sverige, Danmark, Finland, England, Tyskland, Spania, Hellas og Egypt. Ungene har vært i Norge, Sverige og Spania. Sveits (hvis bare flyplassen i Zurich teller da ;-)) og Malaysia! 0 Siter
meg__123! Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hellas, Spania, Ungarn, Oman, Italia, Tyskland, Kina, Brasil, USA, Sverige, Thailand, Finland, Danmark, Portugal, Estland, England, Frankrike, Tunisia, Tyrkia, Mexico, Australia og Bulgaria. sverige, danskebåten (ikke i land) 0 Siter
Gjest Hoppetussen som ikke gidder å være grei i dag Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 tips: mye lettere å skrive hvilke land du IKKE har vært i:-) *imponert* Tenkte å hente atlasen da. Bare for å vise alle hvor mye jeg kan om andre kulturer. For selvsagt har jeg lagt vekt på å lære om kulturen i alle landene jeg har vært i. Huffda, i dag er jeg lettantennelig altså............ Klarer ikke å la være å hisse meg opp over uvitenhet og arroganse........... Jeg sikter til innlegget til en som var sjokkert over at ikke alle ville til syden. 0 Siter
Gjest trives i utlendighet, jeg! Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hellas, Portugal, Spania, Tyskland, Sveits, Nederland, England, Island, Sverige, Danmark, Finland, Italia, Monaco, Frankrike, Østerrike, Belgia, Tsjekkia, Ungarn, Sør-Afrika, India, Vietnam, Kina, Malaysia, Sri Lanka, Mexico, Brasil. 0 Siter
Gjest trives i utlendighet, jeg! Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Tenkte å hente atlasen da. Bare for å vise alle hvor mye jeg kan om andre kulturer. For selvsagt har jeg lagt vekt på å lære om kulturen i alle landene jeg har vært i. Huffda, i dag er jeg lettantennelig altså............ Klarer ikke å la være å hisse meg opp over uvitenhet og arroganse........... Jeg sikter til innlegget til en som var sjokkert over at ikke alle ville til syden. Du har nok misforstått veldig hvis du fremdeles tror det var "syden" som var problemet. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, Polen, Tsjekkia, Spania, Italia, Tunisia, Kina, Mongolia, Russland, Frankrike, Mali, Romania, Ungarn, Bosnia, Georgia, Afghanistan, Armenia, England, Skottland, Irland, Sudan, Bahrain, Saudi-Arabia, Oman, Italia, Portugal, Equador, Cuba, Brasil, Argentina, Japan, Korea, Kambodsja,Sør-Afrika, Namibia, Algerie, Egypt, Israel, Irak, Iran, Tyrkia, Spania, Hellas, Hvite-Russland, Latvia, Estland, Litauen, Belgia, Nederland, Luxembourg, Nepal, India, Madagaskar, Sri-Lanka, Chile, Panama, Mexico, Norge, Mali, Singapore, Malaysia, Filippinene,Libya, Libanon, Liberia, Rwanda, Elfenbenskysten, Australia............. kommer ikke på flere i farta ;-) Da vet vi hvem som startet tråden under 0 Siter
Gjest Hoppetussen Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hellas, Portugal, Spania, Tyskland, Sveits, Nederland, England, Island, Sverige, Danmark, Finland, Italia, Monaco, Frankrike, Østerrike, Belgia, Tsjekkia, Ungarn, Sør-Afrika, India, Vietnam, Kina, Malaysia, Sri Lanka, Mexico, Brasil. Opplys meg litt om kulturen i Kina da? Hvordan har folket det der? Tenker særlig på de nordlige områdene. Vet at det har vært noe trøblete der ifht forskjellige ting, så fint hvis du kan oppdatere meg litt. 0 Siter
Gjest Hoppetussen Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Du har nok misforstått veldig hvis du fremdeles tror det var "syden" som var problemet. Det var syden du i utgpkt nevnte. Men jeg skjønner da at du etterhvert gikk over til å snakke om land utenfor Skandinavia. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg er ekstremt lite bereist. Norge. Sverige. Danmark. Hellas. Jeg tror faen meg det var det, men jeg innbiller meg at jeg har glemt sånn ca ett land. Noen som slår meg? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Norge Sverige Danmark Tyskland Frankrike Sveits Spania England Holland Italia Dubai Oman Qatar Kenya Tansania Thailand USA 0 Siter
Gjest trives i utlendighet, jeg! Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Opplys meg litt om kulturen i Kina da? Hvordan har folket det der? Tenker særlig på de nordlige områdene. Vet at det har vært noe trøblete der ifht forskjellige ting, så fint hvis du kan oppdatere meg litt. Helighet, fatter ikke hvorfor du ble så trekt for. Hvor mye pepper tror du ikke jeg får av "diverse" fordi vi velger å leve med en 20 år gammel loppemarked-sofa i stedet for å bytte den ut. Dem om det - vi lever godt med sofaen vår, og prioriterer reiser i stedet. Og hovedinnlegget mitt var ikke verken arrogant eller noe annet, selv om jeg bommet litt og sleivet om det med "syden", som jeg sikkert har forklart hundre ganger nå. Og nei - jeg holder ikke noe foredrag om Kina. For det første er det umulig å formidle hva Kina er for meg, og hvordan vi opplevde det. Og i nord Kina har jeg ikke vært. Jeg kunne sagt en del om sensur, menneskerrettigheter, og politikk, men det er ikke det jeg mener med å lære om andre folks liv og kulturer å gjøre. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg er ekstremt lite bereist. Norge. Sverige. Danmark. Hellas. Jeg tror faen meg det var det, men jeg innbiller meg at jeg har glemt sånn ca ett land. Noen som slår meg? Jeg reiste til en Europeisk storby en gang med et korps fra ett knøttested i "dalstroka innafør" Det var helt kongelig å gå i byens gater sammen med en kar på 24 år (odelsgutt) som stoppa i annahvert utstillingsvindu og sa med store øyne "Oi, næ! Tenkj om me hadde hatt sånt på ***!" Særlig strippeklubber etc var visst fascinerende. Fyren hadde vel såvidt vært på pakketur i "Syden" rett før korpsturen. Det ga ihvertfall meg en helt ny dimensjon å reise sammen med fyren, det var kjempegøy! :-) 0 Siter
yellow Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 *tenke* Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Nederland, Luxenburg, Frankrike, England, Østerike, Sveits, Monaco, Spania, Portugal, Italia, Tyrkia, Skottland, Polen, Romania ...+ de vanlige feriestedene da....Kreta, Rhodos, Gran Canaria, Mallorca, Kypros, Jersey. Drømmen er Azorene, Maldivene og Thailand..:-) 0 Siter
sheba Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Tenkte å hente atlasen da. Bare for å vise alle hvor mye jeg kan om andre kulturer. For selvsagt har jeg lagt vekt på å lære om kulturen i alle landene jeg har vært i. Huffda, i dag er jeg lettantennelig altså............ Klarer ikke å la være å hisse meg opp over uvitenhet og arroganse........... Jeg sikter til innlegget til en som var sjokkert over at ikke alle ville til syden. hehe svarte nettopp på det jeg også utrolig hva man går glipp av uten syden du;) tror jeg må være en dårlig mor! 0 Siter
Gjest Flyskrekk Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg er ekstremt lite bereist. Norge. Sverige. Danmark. Hellas. Jeg tror faen meg det var det, men jeg innbiller meg at jeg har glemt sånn ca ett land. Noen som slår meg? Jeg slår deg nok, kun skandinavia her! :/ 0 Siter
tonie Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Sverige, Danmark, Finland, England, Russland, Tsjekkia, Polen, Østerrike, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, Italia, Spania, Portugal og Marokko. Det var vel alle, tror jeg. Jeg har veldig lyst til å dra til USA. Det må jeg få gjort noe med snart:-) 0 Siter
tonie Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg slår deg nok, kun skandinavia her! :/ Det går alltid et tog:-) 0 Siter
Mekri Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg føler meg lite bereist, men når jeg tenker meg om, har jeg da vært noen steder. Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Spania og Maldivene. På sistnevnte tur mellomlandet vi forresten i Iran ene veien og Saudiarabia på vei hjem. Vi slapp sevfølgeig ikke ut av flyet. Og du verden som de tellte og tellte passasjerene før og etter avgang i Iran. Dette var først på nittitallet... :-) Skulle gjerne reist mer. Mange spennede steder jeg gjerne skulle opplevd 0 Siter
Glimtipper Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Ikke mange: Sverige, Danmark, Finland, England, Tyskland og Frankrike. Men jeg er ennå ung 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.