Gjest Tungekyss Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hva foretrekker dere, tungekyss eller sånn leppekyss? Hva gjør dere privat og hva gjør dere offentlig? 0 Siter
Gjest godt gift37 Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg kysser aldri tungekyss,tror det er 10 år siden jeg gjorde det sist. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Ja, takk begge deler. Kysser ikke tunge offentlig. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Leppekyss in public. Leppekyss med litt tunge hjemme "i hverdagen", og tungekyss på soverommet (eller andre steder når inspisrajonen og muligheten er der:-) som oppladning til/under sex. 0 Siter
collins Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Klining/tungekyss er seksuelt relatert, og leppekyss er mer en kjærlig og "vennskaplig" handling. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Ja takk begge deler. Er det ikke det han gule bjørnen sier? collins definerer det for øvrig likt som meg. Tyngekyss er seksuelt relatert. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Begge deler, men offentlig blir det kun et lite suss eller fem. En av mine første kjærester dumpet jeg pga at tunga hans gikk som en propell i munnen på meg. Jeg blir fremdeles uvel ved tanken. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Begge deler, men offentlig blir det kun et lite suss eller fem. En av mine første kjærester dumpet jeg pga at tunga hans gikk som en propell i munnen på meg. Jeg blir fremdeles uvel ved tanken. *fnis* Kanskje vi hadde samme første kjæreste? 0 Siter
DarkPink Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Det er den perfekte blandingen av de to som er trikset. Det skal være et tungekyss, men med mye mer lepper enn tunge. Og gjerne litt biting =) I offentlighet holder det med klemmer og smask. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 *fnis* Kanskje vi hadde samme første kjæreste? Hihi Ja, du skal ikke se vekk fra det. Dumpet du din kar? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Begge deler, men offentlig blir det kun et lite suss eller fem. En av mine første kjærester dumpet jeg pga at tunga hans gikk som en propell i munnen på meg. Jeg blir fremdeles uvel ved tanken. Vi burde koble sammen en jeg har vært sammen med og han fyren du var sammen med. De kommer til å slite ut hverandres tunger i løpet av en natt. Det blir rett på legevakta dagen derpå. Hun var helt jævlig. Det var en av mange grunner til at det ble slutt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hihi Ja, du skal ikke se vekk fra det. Dumpet du din kar? Ja, etter en uke.... *ler* Jeg må nesten legge til at vi var bare 15 år gamle. Han er nok bedre nå ;-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Vi burde koble sammen en jeg har vært sammen med og han fyren du var sammen med. De kommer til å slite ut hverandres tunger i løpet av en natt. Det blir rett på legevakta dagen derpå. Hun var helt jævlig. Det var en av mange grunner til at det ble slutt. *Grøss* Et kyss er jo ikke det å stappe tunga i munnen på noen. De to hadde garantert passet sammen! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Ja, etter en uke.... *ler* Jeg må nesten legge til at vi var bare 15 år gamle. Han er nok bedre nå ;-) Jeg tipper at jeg var et par år yngre, sånn ca 13 år. Men ille er det også med noen som fyller opp hele munnen med en slapp tunge. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg tipper at jeg var et par år yngre, sånn ca 13 år. Men ille er det også med noen som fyller opp hele munnen med en slapp tunge. *urk* Det har jeg heldigvis sluppet å oppleve ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Leppekyss offentlig, jeg er sikkert prippen, men jeg synes ikke det er noe ålreit å se folk som "spiser opp" hverandre offentlig. Tungekyss er for klining i sofaen og fører lett til at man forflytter seg inn på soverommet og fortsetter der... ) 0 Siter
mrxx Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Offentlig synes jeg ikke noe om tungekyss. Men ellers så sier jeg som Ole Brum, ja takk begge deler. Det er kombinasjonen som er best, lette små kyss, for så å tungekysse, altså variere hele tiden, litt forsiktig, ertende, så krevende og rått, variert og godt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Offentlig synes jeg ikke noe om tungekyss. Men ellers så sier jeg som Ole Brum, ja takk begge deler. Det er kombinasjonen som er best, lette små kyss, for så å tungekysse, altså variere hele tiden, litt forsiktig, ertende, så krevende og rått, variert og godt. Åååå... Nå fikk du meg til å savne kjæresten min enda mer! *Hulker* 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Offentlig synes jeg ikke noe om tungekyss. Men ellers så sier jeg som Ole Brum, ja takk begge deler. Det er kombinasjonen som er best, lette små kyss, for så å tungekysse, altså variere hele tiden, litt forsiktig, ertende, så krevende og rått, variert og godt. Ææææææsj.... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.