Gå til innhold

FU: Tungekyss eller Leppekyss?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Offentlig synes jeg ikke noe om tungekyss.

Men ellers så sier jeg som Ole Brum, ja takk begge deler.

Det er kombinasjonen som er best, lette små kyss, for så å tungekysse, altså variere hele tiden, litt forsiktig, ertende, så krevende og rått, variert og godt.

Den oppskriften der er jeg gjerne med på ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

9

• Lillemus

5

• MsSophie

3

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Åååå... Nå fikk du meg til å savne kjæresten min enda mer! *Hulker*

Er det lenge til han kommer igjen da?

Du holder nok ut:-)

Skrevet

Æsj du liksom:-)

Jeg var kanskje ikke helt overbevisende der nei...:-)

Skrevet

Den oppskriften der er jeg gjerne med på ;)

I tillegg til ei fet tunge som rått dras oppover en lekker hals for så å bite litt i øreflippen?..

Skrevet

Jeg var kanskje ikke helt overbevisende der nei...:-)

Hehe, ikke helt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I tillegg til ei fet tunge som rått dras oppover en lekker hals for så å bite litt i øreflippen?..

He he, nå får du det til å krible både her og der!

*Rødme*

Skrevet

*Rødme*

Glemte å si at det bør knurres i det man småbiter i øret.

Skrevet

*Rødme*

Du sitter ikke der på blanke formiddagen og er kåt vel...? :-O

*gisp*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du sitter ikke der på blanke formiddagen og er kåt vel...? :-O

*gisp*

Nei, er du gal!

Det får du meg aldri til å innrømme ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Glemte å si at det bør knurres i det man småbiter i øret.

*smelte*

Skrevet

Jeg kysser aldri tungekyss,tror det er 10 år siden jeg gjorde det sist.

Jøss, hvorfor ikke? Vil du ikke ha det eller får du ikke? Savner du det ikke heller?

Gjest humlemor
Skrevet

Jeg kysser aldri tungekyss,tror det er 10 år siden jeg gjorde det sist.

ikke tungekuss lenger? mhvorfor ikke? slutter man med det etterhvert? håper ikke det....

jeg synes skikkelig tungekyss er sexuellt relatert, til vanlig blir det ømme varme leppekyss, ikke bare sånne kjappe smånusser, det er ikke noe stas!

Skrevet

Leppekyss in public. Leppekyss med litt tunge hjemme "i hverdagen", og tungekyss på soverommet (eller andre steder når inspisrajonen og muligheten er der:-) som oppladning til/under sex.

stort sett enig med deg, jeg.

Bare at man kan da kline til skikkelig med tungekyss uten at det skal lede til sex også iblant :)

Skrevet

Er det lenge til han kommer igjen da?

Du holder nok ut:-)

5 dager. :o) Denne helgen skal jeg bare nyte alenetilværelsen med et par krimbøker, litt vin og ro og fred - og den siste finpussen til mandagens visning på leiligheten min!

Skrevet

5 dager. :o) Denne helgen skal jeg bare nyte alenetilværelsen med et par krimbøker, litt vin og ro og fred - og den siste finpussen til mandagens visning på leiligheten min!

Du får nyte denne helgen utenfor sengen, i motsetning til neste helg:-)

Gjest dina2
Skrevet

Begge deler, men offentlig blir det kun et lite suss eller fem.

En av mine første kjærester dumpet jeg pga at tunga hans gikk som en propell i munnen på meg. Jeg blir fremdeles uvel ved tanken.

Likte heller ikke måten min kjæreste kysset på i begynnelsen, men nå har jeg helt uten at han vet det lært han til å kysse slik jeg liker det.

Man dumper ikkke en kjæreste bare pga av kyssinga, da er det nok flere ting som spiller inn.

Skrevet

Likte heller ikke måten min kjæreste kysset på i begynnelsen, men nå har jeg helt uten at han vet det lært han til å kysse slik jeg liker det.

Man dumper ikkke en kjæreste bare pga av kyssinga, da er det nok flere ting som spiller inn.

Når man er 13 år gjør man det ;)

Skrevet

Du får nyte denne helgen utenfor sengen, i motsetning til neste helg:-)

Høh. Neste helg har jeg ungene så da kan vi ikke tilbringe hele helgen i sengen og helga etter der skal jeg flytte. *Snøft*

Gjest gerdlliv
Skrevet

Høh. Neste helg har jeg ungene så da kan vi ikke tilbringe hele helgen i sengen og helga etter der skal jeg flytte. *Snøft*

Hvem vil vel være inne og i senga uansett i dette fine været? Du må da vel ha litt mer fantasi enn som så?

Skrevet

Hvem vil vel være inne og i senga uansett i dette fine været? Du må da vel ha litt mer fantasi enn som så?

Mulig det er finvær der du er, men jeg er i Trøndelag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...