Gå til innhold

FU: Tungekyss eller Leppekyss?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tungekyss privat og leppekyss offentlig. Det har vel hendt at det har blitt noen tungekyss offentlig også. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

9

• Lillemus

5

• MsSophie

3

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja takk begge deler!

Tungekyss privat, leppekyss offentlig.

En digresjon: Husker et brudepar som dro til med opptil flere stykk overtydelige tungekyss på kirketrappa. For uten å være småpinlig å se på, gjorde det seg IKKE på bildene.. ;o)

Skrevet

Begge deler, men offentlig blir det kun et lite suss eller fem.

En av mine første kjærester dumpet jeg pga at tunga hans gikk som en propell i munnen på meg. Jeg blir fremdeles uvel ved tanken.

Hadde vi samme kjæreste eller?? Syns ikke noe om å få en diger tunge langt ned i halsen - eller få min egen tunge sugd inn i en annens munn med stor kraft. Hjelpes!!

Godt jeg ikke utviklet kyssefobi. ;o)

Skrevet

Hadde vi samme kjæreste eller?? Syns ikke noe om å få en diger tunge langt ned i halsen - eller få min egen tunge sugd inn i en annens munn med stor kraft. Hjelpes!!

Godt jeg ikke utviklet kyssefobi. ;o)

Jeg, deg og togli har visst hatt den samme elendige kysseren til kjæreste.

Gjest godt gift ei
Skrevet

Jøss, hvorfor ikke? Vil du ikke ha det eller får du ikke? Savner du det ikke heller?

Trodde alle slutta med det etterhvert som åra gikk (?), dessuten har mannen min dårlig ånde. :)

Man slutter med det meste, gjør man ikke?

Skrevet

Trodde alle slutta med det etterhvert som åra gikk (?), dessuten har mannen min dårlig ånde. :)

Man slutter med det meste, gjør man ikke?

Nja, jeg tviler på at du er så gammel at du burde slutte med det. Jeg har ikke sluttet ennå:-)

Dårlig ånde kan være en god grunn til å slutte, det er jeg enig i, men det er det mulig å gjøre noe med da.

Savner du det ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...