Gå til innhold

Hvilket feriemål anbefaler du meg?

Anbefalte innlegg

Gjest rolig sted
Skrevet

Rolig og trygt sted, ikke fyllested, familievennlig, skikkelig vann, dass+bad, rent og fint, trivelige folk, bra helsevesen, ikke kriminalitet, god kvalitetsmat, ikke for dyrt,middels sentralt, IKKE KÅTE MANNFOLK, blant annet.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke kåte mannfolk - og det med utheva skrift.

Den tror jeg du ryker på uansett hvorhen i verden du måtte finne på å dra.

Gjest Morsk
Skrevet

På bakgrunn av dine ønsker og siden du uthevet IKKE KÅTE MANNFOLK, vil jeg anbefale den greske øya Lesbos, og tror du vil trives der

Gjest Morsk
Skrevet

På bakgrunn av dine ønsker og siden du uthevet IKKE KÅTE MANNFOLK, vil jeg anbefale den greske øya Lesbos, og tror du vil trives der

Du vil finne mange kåte mannfolk der, men på hverandre:)

Gjest rolig sted
Skrevet

Ikke kåte mannfolk - og det med utheva skrift.

Den tror jeg du ryker på uansett hvorhen i verden du måtte finne på å dra.

Jeg mente MINST MULIG KÅTE MANNFOLK!

Gjest Morsk
Skrevet

Er du sikker på det? Husk at kombinasjonen av litt alkohol og varme øker lysten på en skikkelig stake.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da tror jeg morsk har et poeng. Lesbos høres bra ut for deg.

Ellers har du jo det stedet Ari Behn skriver om i boka Bakgård. Jeg husker ikke hva stedet heter, men der tror jeg (uten at jeg egentlig har lest boka) mannfolka flyr på hverandre - og du er safe.

Gjest tjihiiii
Skrevet

Minst mulig kåte mannfolk som viser at de er kåte, si :)

Gjest rolig sted
Skrevet

Minst mulig kåte mannfolk som viser at de er kåte, si :)

Og ikke utøver sin kåtskap, ikke minst!

Vil heller ikke reise til et homseparadis, risikere å bli vitne til homser som har seg overalt, nei takk!

Gjest tjihiii
Skrevet

Og ikke utøver sin kåtskap, ikke minst!

Vil heller ikke reise til et homseparadis, risikere å bli vitne til homser som har seg overalt, nei takk!

Tjihi :D

Søk "barnevennlig" på startour.no du, alle de rolige stedene jeg har vært på har visst blitt enten homse- eller kåte mannfolk-befengte de siste årene...

Skrevet

Da tror jeg morsk har et poeng. Lesbos høres bra ut for deg.

Ellers har du jo det stedet Ari Behn skriver om i boka Bakgård. Jeg husker ikke hva stedet heter, men der tror jeg (uten at jeg egentlig har lest boka) mannfolka flyr på hverandre - og du er safe.

Mykonos?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Med den lista der eliminerer du det meste. Selv om jeg ikke nevner punktet ditt om kåte mannfolk, så er det ikke så mange steder som både er totalt frie for kriminalitet og har innbyggere...

Det kunne være fristende å sende deg til en nasjonalpark i Alaska, men der vil du ikke få dass+bad og bra helsevesen.

Nei, nå ser jeg at du også skal ha det middels sentralt. Da melder jeg pass, gitt.

Skrevet

Greske øyer generelt er nok nærmest dine ønsker.

Gjest ikke Tyrkia
Skrevet

Det kommer jo an på din egen oppførsel om mannfolka blir ivrige. Men etter å ha reist litt rundt, og tenkt meg om nå akkurat, så tror jeg faktisk Kroatia/Slovenia er noe for deg.

Gjest amparro....
Skrevet

Parga i Hellas - helt klart!!! Jeg har reist mye, men det var et vakkert sted, det må jeg si. Fine strender, nyydelig vann, god mat og kjempehyggelige mennesker. Jeg reiste sammen med ei venninne denne gangen (har mann og barn)men møtte ikke en innpåsliten greker - bare en nordmann :-))

Jeg kan anbefale Parga!!!

sarah bernard
Skrevet

Du vil finne mange kåte mannfolk der, men på hverandre:)

Lesvos er intet utpreget reisemål for mennene, men derimot for kvinnene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...