Gjest hvorhen? Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg skal på date i Trondheim og har lyst til å få ham med på aktiviteter som innebærer fysisk kontakt. ;-) Tenkte at å gå på rulleskøyter må være flott i så måte, men finnes det rulleskøytebane i Trondheim? 0 Siter
Gjest super ide Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Ikke som jeg vet om, men du kunne jo rulleskøyte på brosteinene i byen. Det kunne jo fort bli hoppende heftig!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Vinterstid har vi skøytebane på torget i midtbyen, men rulleskøytebane har vi ikke såvidt jeg vet nei. 0 Siter
org Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Vinterstid har vi skøytebane på torget i midtbyen, men rulleskøytebane har vi ikke såvidt jeg vet nei. *S* 0 Siter
mrxx Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Hadde det vært meg du hadde bedt på date og hatt på meg rulleskøyter, så måtte jeg ha hengt rundt halsen din hele tiden. Kunne ikke ha sluppet taket heller, da hadde jeg stupt overende. Så jeg hadde vært avhengig av at du likte meg svært godt:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.