Gjest tror jeg skal gå og legge meg Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 ...du blir excited av bildene av nakne menn i Grant's anatomiske atlas. Craist. 0 Siter
citygirl Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Leser til eksamen? På tide å få seg en date, snart, da? *lol* 0 Siter
Gjest tror jeg skal gå og legge meg Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Leser til eksamen? På tide å få seg en date, snart, da? *lol* Jepp, eksamen neste uke. Får feire mitt forhåpentligvis fantastiske resultat med en spontan og heftig blind-date! Nå vet jeg jo til og med hvordan alt ser ut på innsiden også. 0 Siter
citygirl Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jepp, eksamen neste uke. Får feire mitt forhåpentligvis fantastiske resultat med en spontan og heftig blind-date! Nå vet jeg jo til og med hvordan alt ser ut på innsiden også. Ingen overraskelser i vente for deg, med andre ord. Lykke til på eksamen - og håper du får en spennende sommer med anatomien i praksis:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.