Gjest Ut av skapet! Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ung gutt... alltid hatt lyst til og være jente tror jeg.. missunnelig på dere..!!! Er det ok om jeg er litt skap transvestitt? Tanker ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234998-greit-om-jeg-er-litt-transvestitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Om du er klar for det selv så vil jeg si at du bør leve ut det du føler:-) du vil finne mange i samme båt:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234998-greit-om-jeg-er-litt-transvestitt/#findComment-1798276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Synes du skal gjøre akkurat som du vil. Men advarer deg:) Det er et skikkelig mas å være jente innimellom også. Shaving og sminking, hårstyr og strømpebukser som holder inn og opp. Og skoene er rene torturredskaper i forhold til en manns. Mannen min priser seg lykkelig over hvor enkelt det er å være mann. Men han kjenner jo ikke på den dragningen du har. Men nå har du fordelen med å hoppe av når du vil:) Vær tranvestitt hvis du vil. Ikke bry deg om omverdenen. Alle er vi spesielle, og det på hver våre måter. Sånn er det og sånn skal det være. Du plager ingen med å gjøre det. Det er et fritt land, og du trenger jo ikke besøke gamle tanter med det første heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234998-greit-om-jeg-er-litt-transvestitt/#findComment-1798281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jertfrid Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Synes du skal gjøre akkurat som du vil. Men advarer deg:) Det er et skikkelig mas å være jente innimellom også. Shaving og sminking, hårstyr og strømpebukser som holder inn og opp. Og skoene er rene torturredskaper i forhold til en manns. Mannen min priser seg lykkelig over hvor enkelt det er å være mann. Men han kjenner jo ikke på den dragningen du har. Men nå har du fordelen med å hoppe av når du vil:) Vær tranvestitt hvis du vil. Ikke bry deg om omverdenen. Alle er vi spesielle, og det på hver våre måter. Sånn er det og sånn skal det være. Du plager ingen med å gjøre det. Det er et fritt land, og du trenger jo ikke besøke gamle tanter med det første heller. Tror kanskje du kjøper sko i feil størrelse? Har aldri følt meg plaget av dame sko og jeg har helt normale sko i alle varianter... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234998-greit-om-jeg-er-litt-transvestitt/#findComment-1798455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 du må kanskje "prøve det litt ut" for deg selv før du evt annonserer det. det er nok ganske tabubelagt, og vanskelig en god tid i begynnelsen. men hvis du vil, jeg synes det er flott. hadde en venn som var det, han/hun hadde kjemperespekt fra andre. men hun brukte ikke så mange "virkemidler" som parykk, kjoler, smykker, sminke. vi har kommet til 2006, og jeg syns folk må kunne bli vant til at folk er forskjellige. tenk hvor mange som finnes på denne jorda. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234998-greit-om-jeg-er-litt-transvestitt/#findComment-1798552 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sarah bernard Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Selvfølgelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234998-greit-om-jeg-er-litt-transvestitt/#findComment-1798571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Tror kanskje du kjøper sko i feil størrelse? Har aldri følt meg plaget av dame sko og jeg har helt normale sko i alle varianter... Mitt inntrykk er at litt av poenget med å være transvestitt, er at du vil kle deg i pynteantrekk. Og det krever pynta sko. Og jeg har inntrykk av at høye hæler og de skoa vi kvinner forbanner på slutten av en feslig anledning er de skoa som tiltrekker. Ikke fortformsko, eller gode pensko fra scholl og Ara. At en har litt store føtter, gjør det sikkert ikke lettere. Det er vel ingen som betviler at kvinner generelt går i sko som er tilpasset kroppens anatomi dårligere enn menns i løpet av livet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234998-greit-om-jeg-er-litt-transvestitt/#findComment-1798990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jertfrid Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Mitt inntrykk er at litt av poenget med å være transvestitt, er at du vil kle deg i pynteantrekk. Og det krever pynta sko. Og jeg har inntrykk av at høye hæler og de skoa vi kvinner forbanner på slutten av en feslig anledning er de skoa som tiltrekker. Ikke fortformsko, eller gode pensko fra scholl og Ara. At en har litt store føtter, gjør det sikkert ikke lettere. Det er vel ingen som betviler at kvinner generelt går i sko som er tilpasset kroppens anatomi dårligere enn menns i løpet av livet. "Ikke fortformsko, eller gode pensko fra scholl og Ara." Slike er det vel ingen under 50 som går med? Jeg har alltid høye heler, stillet (skrives det slik) hel også, men plager da ikke føttene det? Skjønner ikke hva du mener jeg. Kjøper jo sko som passer føttene mine uansett. Du må nok prøve litt mer før du handler altså. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234998-greit-om-jeg-er-litt-transvestitt/#findComment-1799010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ut av skapet! Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Takk for mange fine svar, trodde dere alle skulle le av meg, det er det vel også noen som kansje gjør Foreldrene mine er på ferie, og nå har jeg rappet noe klær av søstra mi. Barbert det som var av hår på bein og bryst. Satt opp håret på hodet! (hihi, har hår ned til skuldrene Prøvde og lage en fin tvinnet bunt på toppen, det kunne nok ha sett litt penere ut. Vet jo ikke helt åssen det skal gjøres!! Men det ser OK ut synes jeg.. Svart silke sløyfe (Hårspenne) for og holde det på plass.. Noen som vet om no internet side hvor det står litt forklart åssen man kan lage forskjellige frisyrer med langt hår? Jeg kan jo så og si ikke no om detta Jeg ser ikke alt for maskulin ut sånn til vanlig, men dumt at jeg ikke finner no sminke, husker jeg har sett ganske så feminin ut når jeg har blitt sminket før. Litt dumt, får jo ikke bort sjeggstubbene samma hvor mye jeg skulle barbert meg. Men uansett, jeg sitter ikke her og runker i klæra til søstra mi!! Bare så det er sagt..! Bare føler meg ganske så komfortabel her; i ett kort brunt skjørt som går til over knæra, BH som har innebygd pute i dem!! Ser jo ut som jeg har bryst hvit/brun trang mønstret V-Åpning topp uten armer. (Heter det V-TOPP (V-Genser?)når det er et hakk i kragen ned?) Fant noen fine strømpebukser, men de matchet ikke helt liksom.... og et stramt svart tøy halskjede over adams eplet med en pærle hengende ned til halskroken. Finner ikke no sko desverre, søstra mi har flyttet hjemmenifra og jeg vil ikke bruke noen av tinga til morra mi, det hadde blitt litt for rart tilogmed for meg Døds kjipt at søstra mi ikke har glemt flere ting her..!!! Anyways... HADDE jeg vært jente så hadde jeg sett ganske så bra ut nå... men jente er jeg ikke så vi får le litt av meg sammen og spør du guden din om han kan gjøre meg om til en jente så skal du ha en klem og evig liv der oppe! Jeg tør nok aldri fortelle dette til noen andre en deg, så det får bli mellom oss. Kan ikke se meg selv gjøre dette hvis kroppen skulle forfalle når jeg blir mye eldre.. Jeg kommer nok aldri til og bli transseksuel eller transvestitt til det stadiet at folk faktisk skulle få vite om det dette. Vet at man kan få byttet kjønn og sånt, men det er fare for og miste muligheten for orgasme og sånt da.. Og jeg ville ikke ha muligens endt opp som en alt for maskulin jente, så da skjer vel ikke det.. OKAY, det ble langt detta, jeg koser meg her, endelig komfortabel, etter et liv i bokser. God helg til dere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234998-greit-om-jeg-er-litt-transvestitt/#findComment-1799260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BiancaCarvalho ;) Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Takk for mange fine svar, trodde dere alle skulle le av meg, det er det vel også noen som kansje gjør Foreldrene mine er på ferie, og nå har jeg rappet noe klær av søstra mi. Barbert det som var av hår på bein og bryst. Satt opp håret på hodet! (hihi, har hår ned til skuldrene Prøvde og lage en fin tvinnet bunt på toppen, det kunne nok ha sett litt penere ut. Vet jo ikke helt åssen det skal gjøres!! Men det ser OK ut synes jeg.. Svart silke sløyfe (Hårspenne) for og holde det på plass.. Noen som vet om no internet side hvor det står litt forklart åssen man kan lage forskjellige frisyrer med langt hår? Jeg kan jo så og si ikke no om detta Jeg ser ikke alt for maskulin ut sånn til vanlig, men dumt at jeg ikke finner no sminke, husker jeg har sett ganske så feminin ut når jeg har blitt sminket før. Litt dumt, får jo ikke bort sjeggstubbene samma hvor mye jeg skulle barbert meg. Men uansett, jeg sitter ikke her og runker i klæra til søstra mi!! Bare så det er sagt..! Bare føler meg ganske så komfortabel her; i ett kort brunt skjørt som går til over knæra, BH som har innebygd pute i dem!! Ser jo ut som jeg har bryst hvit/brun trang mønstret V-Åpning topp uten armer. (Heter det V-TOPP (V-Genser?)når det er et hakk i kragen ned?) Fant noen fine strømpebukser, men de matchet ikke helt liksom.... og et stramt svart tøy halskjede over adams eplet med en pærle hengende ned til halskroken. Finner ikke no sko desverre, søstra mi har flyttet hjemmenifra og jeg vil ikke bruke noen av tinga til morra mi, det hadde blitt litt for rart tilogmed for meg Døds kjipt at søstra mi ikke har glemt flere ting her..!!! Anyways... HADDE jeg vært jente så hadde jeg sett ganske så bra ut nå... men jente er jeg ikke så vi får le litt av meg sammen og spør du guden din om han kan gjøre meg om til en jente så skal du ha en klem og evig liv der oppe! Jeg tør nok aldri fortelle dette til noen andre en deg, så det får bli mellom oss. Kan ikke se meg selv gjøre dette hvis kroppen skulle forfalle når jeg blir mye eldre.. Jeg kommer nok aldri til og bli transseksuel eller transvestitt til det stadiet at folk faktisk skulle få vite om det dette. Vet at man kan få byttet kjønn og sånt, men det er fare for og miste muligheten for orgasme og sånt da.. Og jeg ville ikke ha muligens endt opp som en alt for maskulin jente, så da skjer vel ikke det.. OKAY, det ble langt detta, jeg koser meg her, endelig komfortabel, etter et liv i bokser. God helg til dere He he, høres bra ut det, bra du koser deg, det som er viktigst 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/234998-greit-om-jeg-er-litt-transvestitt/#findComment-1799472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.