Gå til innhold

Den enes død...

Anbefalte innlegg

Gjest svigum
Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/06/15/469028.html

Ser at Blitzere med Lillevolden i spissen er klare til å aksjonere i

sammenheng med de sultestreikende asylsøkerne.

Bra timing, det skal de ha. De har valgt riktig sak og riktig

tidspunkt for å få blest om seg selv igjen. Håper bare de

sultestreikende er klar over at de blir brukt.

"Kast en stein mot vold"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk om alle som fikk avslag på asylsøknadene begynte å sultestreike - og at vi ga etter for presset?

Gjest innlevelse
Skrevet

Det er så vanskelig det der, at jeg er nødt til å ikke lese og se for mye av det. Forestill deg at du er i kroppen til disse stakkars menneskene. Vi har det godt vi, nesten så godt at jeg blir kvalm av alt vi har.

Skrevet

Tenk om alle som fikk avslag på asylsøknadene begynte å sultestreike - og at vi ga etter for presset?

Enig med deg, det hadde jo blitt litt av noen tilstander.

Det er lett å ønske at disse som sultestreiker kan få bli, men man kan ikke tenke slik så alle kan true seg til opphold. Det kom til å ødelegge landet vårt fullstendig.

Skrevet

Enig med deg, det hadde jo blitt litt av noen tilstander.

Det er lett å ønske at disse som sultestreiker kan få bli, men man kan ikke tenke slik så alle kan true seg til opphold. Det kom til å ødelegge landet vårt fullstendig.

jeg syns ikke det er lett å ønske det engang jeg - dette er KUN menn i sin beste alder - og de har fått avskjed fordi farene ved å sende dem tilbake er vurdert til at de ikke er....man har gitt 64% (eller noe deromkring) kvinner, barn, eldre og uføre av dem oppholdstillatelse- ENDA, altså faren for å reise tilbake er vurdert til å ikke være.

Syns det er rart også jeg.

Skrevet

Det er så vanskelig det der, at jeg er nødt til å ikke lese og se for mye av det. Forestill deg at du er i kroppen til disse stakkars menneskene. Vi har det godt vi, nesten så godt at jeg blir kvalm av alt vi har.

Det er folk som trenger asyl og folk som ikke trenger asyl - de der er vurdert til at de ikke trenger det.

Skrevet

jeg syns ikke det er lett å ønske det engang jeg - dette er KUN menn i sin beste alder - og de har fått avskjed fordi farene ved å sende dem tilbake er vurdert til at de ikke er....man har gitt 64% (eller noe deromkring) kvinner, barn, eldre og uføre av dem oppholdstillatelse- ENDA, altså faren for å reise tilbake er vurdert til å ikke være.

Syns det er rart også jeg.

Jeg personlig ønsker det ikke, men jeg forstår de som ønsker det fordi det er klart at det er svært mye dårligere å bo der enn her.

Men som du sier, så burde disse mennene i sin beste alder være med på å bygge opp sitt eget land til noe bedre enn slik de har det nå.

Dessverre drar heller mange av dem dritten med seg hit i tillegg, som er en av årsakene til at de ikke har det bra der de er i fra.

Gjest innlevelse
Skrevet

Det er folk som trenger asyl og folk som ikke trenger asyl - de der er vurdert til at de ikke trenger det.

Joda, men det er mye mellom det der "trenge" og "trenger ikke" - men det er noe man dessverre og heldigvis ikke kan skjønne før man har opplevd annet enn melk og honning selv.

Skrevet

Joda, men det er mye mellom det der "trenge" og "trenger ikke" - men det er noe man dessverre og heldigvis ikke kan skjønne før man har opplevd annet enn melk og honning selv.

jeg skjønner at det sulter ihjel tusenvis av barn HVER ENESTE dag - skulle de også få flytte hit?

ShitDiddelyDo
Skrevet

En ting slår meg:

Er ikke blitzerne tradisjonelt sett opptatt av asylsøkernes ve og vel?

Nå lenket de seg sammen med dem for at de skulle få lov til å sulte ihjel ...

Er Kill'em All Lillevoldens nye strategi?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...