collins Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Tror han kunne ha trives godt med sine kolleger blant Oslo-taxiene... http://www.nettavisen.no/innenriks/politikk/article661631.ece 0 Siter
flisa Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Kult å kunne "true" til seg høyere lønn om man kommer i en vanskelig situasjon på hjemmeplan! hehe "synd" jeg har det så bra 0 Siter
collins Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Skrevet 16. juni 2006 Kult å kunne "true" til seg høyere lønn om man kommer i en vanskelig situasjon på hjemmeplan! hehe "synd" jeg har det så bra I forbindelse med maset om disse reisene hvor ektefellene har vært med, så sa de på morgen-TV i dag at Carl og Eli har en spesiell "pakt". De skal ALDRI noengang overnatte hver for seg, og de skal ALDRI danse med andre partnere enn den andre. De har visst en ganske syk sjalusi-kultur. Pikant informasjon...;o) 0 Siter
flisa Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 I forbindelse med maset om disse reisene hvor ektefellene har vært med, så sa de på morgen-TV i dag at Carl og Eli har en spesiell "pakt". De skal ALDRI noengang overnatte hver for seg, og de skal ALDRI danse med andre partnere enn den andre. De har visst en ganske syk sjalusi-kultur. Pikant informasjon...;o) har hørt om det før! Men da får de jo også betale det selv 0 Siter
Gjest trives i utlendighet, jeg! Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 I forbindelse med maset om disse reisene hvor ektefellene har vært med, så sa de på morgen-TV i dag at Carl og Eli har en spesiell "pakt". De skal ALDRI noengang overnatte hver for seg, og de skal ALDRI danse med andre partnere enn den andre. De har visst en ganske syk sjalusi-kultur. Pikant informasjon...;o) Har ikke begge vært gift tidligere? Da kan det jo hende at de gjør dette med erfaing fra hva som IKKE har funket tidligere. Det synes jeg egentlig er bra - at folk gjør det de trenger for å verne om forholdet sitt - selv om jeg ikke hadde klart å leve med sånne regler, og sånn i utgangspunktet ikke begriper at det skal være nødvendig. Men enig med flisa i at de burde ha betalt disse "ekstratiltakene" selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.