Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 I natt gikk jeg for å sjekke Kattja. Hun hadde da kommet seg opp trappa til loftet og lå å sov i senga til seksåringen. Der fikk hun ligge til morgenen :-) I dag tidlig ville hun ut. Hun gikk rundt på stødige bein (ingen dirring), men er fortsatt slapp og vil helst ligge rolig. Idag spiser hun for første gang i stående stilling, så formen er helt klart mye bedre enn igår. Det ser ut som dette går rette veien, så nå bare krysser jeg fingrene for at hun ikke får varige men! 0 Siter
Gjest jaooa Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Ja, hvis du krysser fingrene går det helt sikkert bra. Det hjelper mot det meste. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Ja, hvis du krysser fingrene går det helt sikkert bra. Det hjelper mot det meste. Godt å høre :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg kom til å tenke på en ting, om katten ikke har fått i seg bensinen oralt kan det kanskje hende giftstoffene har trengt inn i huden og så kommet videre til blodet. Kan noe sånt være mulig tro? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Hold den unna åpen ild:-) Ja, gosh :-/ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg kom til å tenke på en ting, om katten ikke har fått i seg bensinen oralt kan det kanskje hende giftstoffene har trengt inn i huden og så kommet videre til blodet. Kan noe sånt være mulig tro? Jeg vil tro veterinæren ville sett på katten om så var tilfelle? Han sa iallefall at det ikke var noen grunn til å komme så lenge hun spiste som normalt og hun ikke ble verre.. Håper han har rett! 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg vil tro veterinæren ville sett på katten om så var tilfelle? Han sa iallefall at det ikke var noen grunn til å komme så lenge hun spiste som normalt og hun ikke ble verre.. Håper han har rett! Han har sikkert det, det var bare en tanke som slo meg:o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Hold den unna åpen ild:-) Du vet vel hvordan du skal få en katt til å si voff du? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Du vet vel hvordan du skal få en katt til å si voff du? For ikke å snakke om hvordan man får hunden til å si Mjau? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 For ikke å snakke om hvordan man får hunden til å si Mjau? Hvordan får man hunden til å si mjau, da? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Hvordan får man hunden til å si mjau, da? Først har du den i fryseren til den er god og stiv. Deretter tar du den på båndsaga... Miiiiiiiau! De to vitsene hører sammen, så ja, jeg vet hvordan få katten til å si voff! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Han har sikkert det, det var bare en tanke som slo meg:o) Jeg ringte veterinæren igjen isted og forklarte situasjonen nå. Han sa at dette trolig ikke var farlig og at vi kunne regne med at katten ble helt frisk over helga :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg ringte veterinæren igjen isted og forklarte situasjonen nå. Han sa at dette trolig ikke var farlig og at vi kunne regne med at katten ble helt frisk over helga :-) Jippi! Det skulle gi en god unskyldning for en liten feiring :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Først har du den i fryseren til den er god og stiv. Deretter tar du den på båndsaga... Miiiiiiiau! De to vitsene hører sammen, så ja, jeg vet hvordan få katten til å si voff! *LOL* Den har jeg ikke hørt før! *fnis* Håper ikke katta til togli sier voff, da! :-O 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 *LOL* Den har jeg ikke hørt før! *fnis* Håper ikke katta til togli sier voff, da! :-O "Håper ikke katta til togli sier voff, da! :-O" Nei, vi får endelig ikke håpe det! *Makabert grøss* 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg ringte veterinæren igjen isted og forklarte situasjonen nå. Han sa at dette trolig ikke var farlig og at vi kunne regne med at katten ble helt frisk over helga :-) Godt å høre. Jeg har to katter selv og vet hvor bekymret man kan bli for dem, de er jo nesten som barna våre:o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jippi! Det skulle gi en god unskyldning for en liten feiring :-) Tja, i kveld er gubben på fest, så jeg skal "feste" med reker og brus når ungene er i seng! Må benytte sjansen til å spise reker når "liker-ingenting-som-har-bodd-under-vann-gubben" er på tur ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 *LOL* Den har jeg ikke hørt før! *fnis* Håper ikke katta til togli sier voff, da! :-O *skrur høreapparatet på fullt og legger øret inntil katta* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 "Håper ikke katta til togli sier voff, da! :-O" Nei, vi får endelig ikke håpe det! *Makabert grøss* *skrur høreapparatet på fullt og legger øret inntil katta* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.