Gå til innhold

Katta full på bensin ;-) (oppdatering)

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

I natt gikk jeg for å sjekke Kattja. Hun hadde da kommet seg opp trappa til loftet og lå å sov i senga til seksåringen. Der fikk hun ligge til morgenen :-)

I dag tidlig ville hun ut. Hun gikk rundt på stødige bein (ingen dirring), men er fortsatt slapp og vil helst ligge rolig. Idag spiser hun for første gang i stående stilling, så formen er helt klart mye bedre enn igår. Det ser ut som dette går rette veien, så nå bare krysser jeg fingrene for at hun ikke får varige men!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

3

• mrxx

2

• citygirl

2

• Tweetybilla

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest jaooa
Skrevet

Ja, hvis du krysser fingrene går det helt sikkert bra. Det hjelper mot det meste.

Gjest togli
Skrevet

Ja, hvis du krysser fingrene går det helt sikkert bra. Det hjelper mot det meste.

Godt å høre :-)

Skrevet

Jeg kom til å tenke på en ting, om katten ikke har fått i seg bensinen oralt kan det kanskje hende giftstoffene har trengt inn i huden og så kommet videre til blodet. Kan noe sånt være mulig tro?

Gjest togli
Skrevet

Jeg kom til å tenke på en ting, om katten ikke har fått i seg bensinen oralt kan det kanskje hende giftstoffene har trengt inn i huden og så kommet videre til blodet. Kan noe sånt være mulig tro?

Jeg vil tro veterinæren ville sett på katten om så var tilfelle? Han sa iallefall at det ikke var noen grunn til å komme så lenge hun spiste som normalt og hun ikke ble verre..

Håper han har rett!

Skrevet

Jeg vil tro veterinæren ville sett på katten om så var tilfelle? Han sa iallefall at det ikke var noen grunn til å komme så lenge hun spiste som normalt og hun ikke ble verre..

Håper han har rett!

Han har sikkert det, det var bare en tanke som slo meg:o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hold den unna åpen ild:-)

Du vet vel hvordan du skal få en katt til å si voff du? :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du vet vel hvordan du skal få en katt til å si voff du? :)

For ikke å snakke om hvordan man får hunden til å si Mjau?

Gjest Princess Peach
Skrevet

For ikke å snakke om hvordan man får hunden til å si Mjau?

Hvordan får man hunden til å si mjau, da? :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvordan får man hunden til å si mjau, da? :)

Først har du den i fryseren til den er god og stiv.

Deretter tar du den på båndsaga...

Miiiiiiiau!

De to vitsene hører sammen, så ja, jeg vet hvordan få katten til å si voff!

Gjest togli
Skrevet

Han har sikkert det, det var bare en tanke som slo meg:o)

Jeg ringte veterinæren igjen isted og forklarte situasjonen nå. Han sa at dette trolig ikke var farlig og at vi kunne regne med at katten ble helt frisk over helga :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ringte veterinæren igjen isted og forklarte situasjonen nå. Han sa at dette trolig ikke var farlig og at vi kunne regne med at katten ble helt frisk over helga :-)

Jippi! Det skulle gi en god unskyldning for en liten feiring :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Først har du den i fryseren til den er god og stiv.

Deretter tar du den på båndsaga...

Miiiiiiiau!

De to vitsene hører sammen, så ja, jeg vet hvordan få katten til å si voff!

*LOL*

Den har jeg ikke hørt før! *fnis*

Håper ikke katta til togli sier voff, da! :-O

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*LOL*

"Håper ikke katta til togli sier voff, da! :-O"

Nei, vi får endelig ikke håpe det! *Makabert grøss*

Skrevet

Godt å høre. Jeg har to katter selv og vet hvor bekymret man kan bli for dem, de er jo nesten som barna våre:o)

Gjest togli
Skrevet

Jippi! Det skulle gi en god unskyldning for en liten feiring :-)

Tja, i kveld er gubben på fest, så jeg skal "feste" med reker og brus når ungene er i seng!

Må benytte sjansen til å spise reker når "liker-ingenting-som-har-bodd-under-vann-gubben" er på tur ;-)

Gjest togli
Skrevet

*LOL*

*skrur høreapparatet på fullt og legger øret inntil katta*

Gjest togli
Skrevet

"Håper ikke katta til togli sier voff, da! :-O"

Nei, vi får endelig ikke håpe det! *Makabert grøss*

*skrur høreapparatet på fullt og legger øret inntil katta*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...