Gå til innhold

Katta full på bensin ;-) (oppdatering)

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tja, i kveld er gubben på fest, så jeg skal "feste" med reker og brus når ungene er i seng!

Må benytte sjansen til å spise reker når "liker-ingenting-som-har-bodd-under-vann-gubben" er på tur ;-)

Da skulle du vært her på tirsdag!

Jeg fikk besøk av amber. Vi satt ute på terassen og koste oss med reker og hvitvin :-)

Så nå har jeg truffet 2,5 dolere.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

3

• mrxx

2

• citygirl

2

• Tweetybilla

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*skrur høreapparatet på fullt og legger øret inntil katta*

LOL!

Så lenge du holder fyrstikkene unna pus, så blir det vel mjau og ikke voff du hører :-)

Gjest togli
Skrevet

Da skulle du vært her på tirsdag!

Jeg fikk besøk av amber. Vi satt ute på terassen og koste oss med reker og hvitvin :-)

Så nå har jeg truffet 2,5 dolere.

Så koselig da! Vi treffes nok en eller annen gang vi også :-)

Gjest togli
Skrevet

LOL!

Så lenge du holder fyrstikkene unna pus, så blir det vel mjau og ikke voff du hører :-)

Håper det, ja ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så koselig da! Vi treffes nok en eller annen gang vi også :-)

Ja, det må vi :)

Nå planlegger Angelica også å komme på besøk til meg i sommer. Tenk så moro om jeg virkelig kunne invitert dere to på middag samtidig!

Gjest togli
Skrevet

Nå planlegger Angelica også å komme på besøk til meg i sommer. Tenk så moro om jeg virkelig kunne invitert dere to på middag samtidig!

Det hadde vært toppers :-)

Desverre ser det ikke ut som vi reiser andre steder enn til Spania i sommer, så det kan nok bli litt komplisert...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det hadde vært toppers :-)

Desverre ser det ikke ut som vi reiser andre steder enn til Spania i sommer, så det kan nok bli litt komplisert...

Ok. Men du får gi lyd om du plutselig må på disse kanter av landet.

Gjest togli
Skrevet

Ok. Men du får gi lyd om du plutselig må på disse kanter av landet.

Lover!!! :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*skrur høreapparatet på fullt og legger øret inntil katta*

Kremt. Pass deg så du ikke får svidd av øyenbrynene da! :D

Gjest togli
Skrevet

Kremt. Pass deg så du ikke får svidd av øyenbrynene da! :D

*haha*

Gjest trenger ryddehjelp
Skrevet

Kan noen komme til meg også, å rydde?

Skrevet

Du vet vel hvordan du skal få en katt til å si voff du? :)

Eller boff:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Eller boff:-)

Det kommer vel på det samme? :)

Tweetybilla
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg den andre tråden og orker ikke å lete igjennom her, men hvordan har katta klart å bli full på bensin??

Veldig bra at katta er bedre, da og at den har gode utsikter til å ikke få varige skader ;-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg den andre tråden og orker ikke å lete igjennom her, men hvordan har katta klart å bli full på bensin??

Veldig bra at katta er bedre, da og at den har gode utsikter til å ikke få varige skader ;-)

Katten kom inn torsdag morgen og virka litt "rar". Etter en stund så vi at hun dirret i kroppen (skalv), spesielt når hun gikk. Katten var klissete på pelsen under ørene og tunga hadde litt mørk farge. Det lukta bensin av henne...

Faren min (nabo) holdt på med bensin til traktor og gressklipper kvelden før, så antagelig har katten rulla seg i bensin som har havna på bakken. Hun har en tendens til å rulle seg i alt "skittent"...

Jeg fikk vaska av henne bensinen med zalo og vann. Katten dirret i stående stilling og inntok alle måltider liggende hele den dagen. Veterinæren mente vi skulle se det an. Dagen etter var hun merkbart bedre i og med at hun ikke dirret lengre. Igår og idag har katten vært slapp. Hun sover mye, men kommer seg dit hun skal, om enn i et saktere tempo enn normalt. Jeg ringte veterinæren på nytt igår og han sa at katten trolig trengte helga på seg til å bli helt frisk. Det er iallefall stadig bedring å se, så jeg håper dette ender godt :-)

Tweetybilla
Skrevet

Katten kom inn torsdag morgen og virka litt "rar". Etter en stund så vi at hun dirret i kroppen (skalv), spesielt når hun gikk. Katten var klissete på pelsen under ørene og tunga hadde litt mørk farge. Det lukta bensin av henne...

Faren min (nabo) holdt på med bensin til traktor og gressklipper kvelden før, så antagelig har katten rulla seg i bensin som har havna på bakken. Hun har en tendens til å rulle seg i alt "skittent"...

Jeg fikk vaska av henne bensinen med zalo og vann. Katten dirret i stående stilling og inntok alle måltider liggende hele den dagen. Veterinæren mente vi skulle se det an. Dagen etter var hun merkbart bedre i og med at hun ikke dirret lengre. Igår og idag har katten vært slapp. Hun sover mye, men kommer seg dit hun skal, om enn i et saktere tempo enn normalt. Jeg ringte veterinæren på nytt igår og han sa at katten trolig trengte helga på seg til å bli helt frisk. Det er iallefall stadig bedring å se, så jeg håper dette ender godt :-)

Stakkar!! hehe... disse kattene gjør jo mye rart også da ;-) Jammen godt den er bedre! Men godt den har 9 liv å ta av da ;-)

Gjest togli
Skrevet

Stakkar!! hehe... disse kattene gjør jo mye rart også da ;-) Jammen godt den er bedre! Men godt den har 9 liv å ta av da ;-)

Ja, nå er begge kattene våre skuls. Kattesøster ble operert for noen mnd siden fordi hun hadde satt fast et kjøttbein i tynntarmen *sukk*

Jeg satser på at tabbekvoten er oppbrukt nå! En gang må da vel de to rakkerne lære ;-)

Skrevet

Ja, nå er begge kattene våre skuls. Kattesøster ble operert for noen mnd siden fordi hun hadde satt fast et kjøttbein i tynntarmen *sukk*

Jeg satser på at tabbekvoten er oppbrukt nå! En gang må da vel de to rakkerne lære ;-)

Trenger ikke ha så høy læringskurve når man har ni liv:-)

*lol*

Glad pjusken har det bedre nå.

Gjest midia
Skrevet

Jeg var med hunden vår under en sånn operasjon jeg,det var skummelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...