Gå til innhold

Katta full på bensin ;-) (oppdatering)

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Trenger ikke ha så høy læringskurve når man har ni liv:-)

*lol*

Glad pjusken har det bedre nå.

Sant nok! Rart katteeiere ikke blir nervevrak ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

3

• mrxx

2

• citygirl

2

• Tweetybilla

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg var med hunden vår under en sånn operasjon jeg,det var skummelt.

Ja, det var ikke moro..

Katta spydde hele dagen og inntok verken vått eller tørt. I og med at hun ikke hadde diare skjønte veterinæren at det kunne dreie seg om et fremmedlegeme i magen. Det ble huj og hast-operasjon for å berge katten. Glad det gikk fint :-)

Jeg har vokst opp med katt både hjemme og hos begge besteforeldre. De kattene var "veloppdragne" og det skjedde aldri noe tull! Våre derimot *sukk og atter sukk*

;-)

Skrevet

Dog er katter smartene enn bikkjer, tør jeg påstå.

Veterniæren vi bruker til bikkjene våre har en monter med stæsj plukket ut av dyremager; verktøy, klær, store steiner, strikkepinner, baller etc etc. Nesten alt var det bikkjer som hadde fått i seg.

Katter må derfor være smartere:-)

*lol*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg blir nervevrak, jeg. :)

Like skummelt hver gang når de er borte en lang stund, og så blir jeg kjempeglad når de kommer inn igjen. Hurmf, småtroll. :)

Gjest togli
Skrevet

Dog er katter smartene enn bikkjer, tør jeg påstå.

Veterniæren vi bruker til bikkjene våre har en monter med stæsj plukket ut av dyremager; verktøy, klær, store steiner, strikkepinner, baller etc etc. Nesten alt var det bikkjer som hadde fått i seg.

Katter må derfor være smartere:-)

*lol*

Jøss!! Nesten litt makabert spør du meg *ler*

Godt mulig katter er smartere, ja. Våre to katter er forskjellige i så måte. Den ene er smart og den andre ikke verdens glupeste. Jeg innbiller meg at årsaken er at mammapus ikke ville amme den *banne i kjerka*

Gjest togli
Skrevet

Jeg blir nervevrak, jeg. :)

Like skummelt hver gang når de er borte en lang stund, og så blir jeg kjempeglad når de kommer inn igjen. Hurmf, småtroll. :)

Åh, ja! Vår gamle pus var engang borte i tre uker. Vi leita høyt og lavt og tanta mi ringte til og med en synsk dame *ler*

Faren min som tilsynelatende aldri bekymrer seg unødig, leita etter pus i skogen tidlig en morgen. Han fant henne! Lykken var stor når han ringte på døra i sekstida med en sliten og kosete pus i armene :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...