Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne absolutt tenkt meg å reise til Brasil igjen.

Eller Venezuela, Peru, Argentina.

Kan jeg regne Sør-Amerika som et land? :)

Men vil også se mer av fjerne Østen.

Seychellene, Maldivene...

Går ikke an å velge bare ett land! :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• Hatsumomo

4

• MsSophie

3

• gripp

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aviaana
Skrevet

Det er mange land. Men akkurat nå kunne jeg godt tenkte meg Madagaskar.

Skrevet

Akkurat nå: Tyskland.

Den skjønte jeg! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den skjønte jeg! :)

Du er rask i dag, aaaltså. :)

Men det er egentlig for dumt å ikke være der. Det er jo bare en liten båttur unna.

Kunne tatt med Keinstein. Så kunne vi snakka i walkietalkie på båten. :)

Skrevet

*ler*

Er bare så fascinert av alt japansk jeg; språket, utseendet,naturen, spill, kultur, musikk, navn -. you name it.

Heldigvis har jeg en mann som er like vill etter å dra dit, så en eller annen gang kommer vi nok oss der :D

digger japanske lolita klær :)

Gjest Debra irl
Skrevet

*ler*

Er bare så fascinert av alt japansk jeg; språket, utseendet,naturen, spill, kultur, musikk, navn -. you name it.

Heldigvis har jeg en mann som er like vill etter å dra dit, så en eller annen gang kommer vi nok oss der :D

Da ville du elsket meg :-)

Gjest Debra irl
Skrevet

Hvorfor? :)

Du kunne hatt meg som souvernir på hylla :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*ler*

Det gjør dere nok, det er fint å ha noe å se frem til!

En gang hadde jeg en sparegris som het Egypt. Der puttet jeg penger hver gang jeg hadde noe til overs. Skal tro om jeg ikke nå skal skaffe meg grisen Australia?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har mest lyst til å reise til New York! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er rask i dag, aaaltså. :)

Men det er egentlig for dumt å ikke være der. Det er jo bare en liten båttur unna.

Kunne tatt med Keinstein. Så kunne vi snakka i walkietalkie på båten. :)

*fnis*

Synes jeg ser dere! :D

"LA 8 pv kaller!" hoho

Skrevet

Jeg har mest lyst til å reise til New York! :)

Ja, det kunne jeg også tenkt meg :)

Skrevet

Det gjør dere nok, det er fint å ha noe å se frem til!

En gang hadde jeg en sparegris som het Egypt. Der puttet jeg penger hver gang jeg hadde noe til overs. Skal tro om jeg ikke nå skal skaffe meg grisen Australia?

Det var lurt. Jeg skaffet meg et sånt Holiday travel Card -eller hva det heter - for "hundre" år siden - som jeg betalte en reise med - en gang jeg tok sånt på krita....*host* - nå bruker jeg samme konto å spare på :-) Lurer unna penger fra meg sjøl -hehe

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det var lurt. Jeg skaffet meg et sånt Holiday travel Card -eller hva det heter - for "hundre" år siden - som jeg betalte en reise med - en gang jeg tok sånt på krita....*host* - nå bruker jeg samme konto å spare på :-) Lurer unna penger fra meg sjøl -hehe

Det er fint å spare først, da sender man mange fine tanker og ønsker til turen og får virkelig gledet seg :-)

Skrevet

Det er fint å spare først, da sender man mange fine tanker og ønsker til turen og får virkelig gledet seg :-)

ja, det går sport i sånt! .)

Ilovenewyork
Skrevet

Har vært der mange ganger,men jeg er kjempe fasinert av landet.

Kunne godt tenkt meg og tatt med familien på en rundreise i USA. Det er så mye å se og oppleve der,at jeg føler jeg aldri kan få nok.

Kunne også godt tenkt meg til Australia og en eller annen karibisk øy.

Skrevet

Den ultimate drømmeferien, som jeg også har beskrevet før, er å krysse USA fra øst til vest i en stor åpen bil...for så å fortsette ned The Pasific Highway.

Men jeg har også veldig lyst til å besøke land som Malaysia, Thailand, Cuba, Argentina, Brasil, Kroatia osv osv osv...

India frister faktisk ikke.

Gjest fridalida
Skrevet

Sør Afrika tror jeg. Men vet ikke om jeg tør.

Gjest Mom33
Skrevet

Island og Australia. De har stått øverst på ønskelista i ca 20 år. jeg kommer nok begge stedene en gang :-)

Åh, Island er veldig flott! Og vilt, og vakkert, og veldig levende! Var det for 8-9 år siden, skal absolutt tilbake!

Australia henger jeg meg på, men da må jeg nok på flyskrekk-kurs først... :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...