Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg drømmer sikkert ikke nok, jeg, det er liksom ikke ett sted jeg MÅ besøke før jeg dør.

Hadde jeg ikke hatt såpass flymotvilje som jeg har, kunne jeg godt tenke meg å oppleve Sør-Afrika. Og USA, kanskje, bare for å ha gjort det. Peru er fristende ut fra historien. Og sikkert mange flere, hvis man bare tenker etter.

Jeg er liksom ikke så voldsomt keen på å reise, jeg. Sikkert helt unormal. Vil heller ha en praktisk og god hverdag, og legger nok mye penger og innsats i akkurat det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• Hatsumomo

4

• MsSophie

3

• gripp

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Åh, Island er veldig flott! Og vilt, og vakkert, og veldig levende! Var det for 8-9 år siden, skal absolutt tilbake!

Australia henger jeg meg på, men da må jeg nok på flyskrekk-kurs først... :-(

Flyskrekk må være litt plagsomt.

Men når du blir kvitt den kan vi dra på hentereise til Australia sammen. Et sted må jeg jo hente deg.

Skrevet

Du kunne hatt meg som souvernir på hylla :-)

*ler* du hadde sikkert gjort deg bra i peishylla :)

Skrevet

USA står høyt på lista, med New York som første mål. Irland må jeg også oppleve før jeg dør, og så har jeg aldri fått rota meg til Stonehenge selv om jeg har vært i og rundt London. Jepp, Stonehenge må jeg definitivt få med meg snart:-)

Sukkertoppen i Rio, ta trikken i San Franscisco, Ayers rock. Åh, det er mye jeg har lyst til å se og gjøre. Liker dessverre ikke å fly, så de reisemålene som ligger langt borte blir nok bare med drømmen foreløpig.

Skrevet

Den ultimate drømmeferien, som jeg også har beskrevet før, er å krysse USA fra øst til vest i en stor åpen bil...for så å fortsette ned The Pasific Highway.

Men jeg har også veldig lyst til å besøke land som Malaysia, Thailand, Cuba, Argentina, Brasil, Kroatia osv osv osv...

India frister faktisk ikke.

Ingen ønsker om å reise til Thailand jeg! - og nå skal visst broren min gifte seg der......tror vi lar vær å komme jeg gitt.

Skrevet

Har vært der mange ganger,men jeg er kjempe fasinert av landet.

Kunne godt tenkt meg og tatt med familien på en rundreise i USA. Det er så mye å se og oppleve der,at jeg føler jeg aldri kan få nok.

Kunne også godt tenkt meg til Australia og en eller annen karibisk øy.

Vi skal en tur til Nashville - når unga er ute av redet - sånn om en 10-20 år - hehe

Gjest Elextra
Skrevet

Mange! Drømmer om flere land i Sør-Amerika og Afrika. Dessuten Kina og flere land i Sør-Øst-Asia. Og Australia. Og Egypt! Og Libanon :-).

Turene jeg har i tankene egner seg ikke godt for små barn, så de får vente en stund. Av mer "realistiske" drømmeturmål i løpet av de nærmeste år er Thailand og om et par år kanskje en litt barnevennlig safari i Øst-Afrika.

Skrevet

Med all respekt: Glem Kina. veiene er oppsiktsvekkende dårlige,og trafikkreglene litt..eeehh, vel: Varierende :o)

Bli heller med oss på togtur! Det er drømmen vår: Reise med tog fra Norge, gjennom Russland og Kina! Det skal vi gjøre om noen år, når ungene har blitt litt større :o)

Blir nok vi tar runden i Russland først, så før vi kommer så langt som til at vi inkluderer Kina er vi nok så garvede at det meste går greit. ;-)

Tog vil nok antagelig by på mere stress for vår del. ;-)

Skrevet

Den ultimate drømmn er å kjøre fra vingård til vingård i New Zealand, gjerne kombinert med Australia når man først er på feil side av kloden,

Dernest Japan (igjen - en ukes jobbreise for noen år siden) og skiferie i Canada.

Skrevet

Den ultimate drømmn er å kjøre fra vingård til vingård i New Zealand, gjerne kombinert med Australia når man først er på feil side av kloden,

Dernest Japan (igjen - en ukes jobbreise for noen år siden) og skiferie i Canada.

Tror jeg blir med deg til de vingårdene, ja! .)

Faren min har vært på New Sealand og proklamerte høøyt og tydelig at det var der man skulle bodd!

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg en tur til Israel, og det burde vel la seg ordne, hvis de holder disse bombefolka i øra i tida framover.

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg en tur til Israel, og det burde vel la seg ordne, hvis de holder disse bombefolka i øra i tida framover.

Ja, jeg snakker også om det - noen av våre venner er der hvert år - de skryter veldig. Tror jeg venter til unga er store og ute av redet - regner med at landet ligger der da også.

Skrevet

Ja, jeg snakker også om det - noen av våre venner er der hvert år - de skryter veldig. Tror jeg venter til unga er store og ute av redet - regner med at landet ligger der da også.

Det er et spesielt land med mengder av historie og kultur med direkte relevans for oss. Menneh...har du altså ikke vært der?

Skrevet

Det er et spesielt land med mengder av historie og kultur med direkte relevans for oss. Menneh...har du altså ikke vært der?

Nei - men jeg har funnet ut at jeg tror jeg vil. Men jeg er pysete og det hadde vært typisk meg å komme i veien for en selvmordsbomber....*paranoia*

Skrevet

Det er mange land. Men akkurat nå kunne jeg godt tenkte meg Madagaskar.

Spesielt land! Spennende, men "synd" at de mangler de store, ville afrikanske dyra.

Skrevet

Ser det står nevnt av andre her også; New Zealand. Og selvsagt Australia i samme slengen. :-)

Skrevet

Ser det står nevnt av andre her også; New Zealand. Og selvsagt Australia i samme slengen. :-)

Men det er LAAAAAAANG flytur, -jeg er ikke noe glad i å fly. Jeg skal til Gran Canaria i november - og så kom jeg på , etter jeg hadde bestilt at det jo er 5,5 timer i fly, Jeg tror jeg må være full. hehe

Skrevet

Men det er LAAAAAAANG flytur, -jeg er ikke noe glad i å fly. Jeg skal til Gran Canaria i november - og så kom jeg på , etter jeg hadde bestilt at det jo er 5,5 timer i fly, Jeg tror jeg må være full. hehe

Er det noen varmt på Gran Canaria i november?

Skrevet

Det gjør dere nok, det er fint å ha noe å se frem til!

En gang hadde jeg en sparegris som het Egypt. Der puttet jeg penger hver gang jeg hadde noe til overs. Skal tro om jeg ikke nå skal skaffe meg grisen Australia?

Jeg var så genial (til en forandring:) at jeg slutta å røyke. Så la jeg til side alle pengene jeg sparte. De ville gått opp i røyk uansett, så nå er de reisepenger :o)

Jeg skal på storbyferie aleine i sommer, og til Danmark med ungene. Og da hører det med til historien at jeg bare har vært røykfri siden oktober!

Så moralen er: Bli storrøyker, slutt med det, og vips! Reisebudsjett.

Skrevet

Apollo har reiser dit - hadde vært en fin overraskelse for gubben på en bursdag eller noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...