flisa Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Skrevet 17. juni 2006 Er det noen varmt på Gran Canaria i november? Ja, det er som en norsk sommer omtrent - jeg var der engang i desember, og ble knallbrun -men bada ikke i havet - mange gjorde det. 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg kunne tenkt meg en tur til Israel, og det burde vel la seg ordne, hvis de holder disse bombefolka i øra i tida framover. Jøss, lever du? Hyggelig:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jeg var så genial (til en forandring:) at jeg slutta å røyke. Så la jeg til side alle pengene jeg sparte. De ville gått opp i røyk uansett, så nå er de reisepenger ) Jeg skal på storbyferie aleine i sommer, og til Danmark med ungene. Og da hører det med til historien at jeg bare har vært røykfri siden oktober! Så moralen er: Bli storrøyker, slutt med det, og vips! Reisebudsjett. Det var den beste anbefalingen for å begynne (og slutte) med å røyke som jeg noengang har sett ;-) Men så lurt å spare på de ikke-røyke pengene, i stedet for bare å la dem gå i det store sluket! 0 Siter
gripp Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Jøss, lever du? Hyggelig:-) Det er hyggelig at du synes det er hyggelig:-) Joda, jeg har vært svært så fraværende over lengre tid nå, og kun sporadisk innom. Det er jo vår og sommer og da er det andre ting som lokker. Men en gang doler, alltid doler, sier man som kjent :-) Håper du har det fint. 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det er hyggelig at du synes det er hyggelig:-) Joda, jeg har vært svært så fraværende over lengre tid nå, og kun sporadisk innom. Det er jo vår og sommer og da er det andre ting som lokker. Men en gang doler, alltid doler, sier man som kjent :-) Håper du har det fint. Jeg har det fint....fryseren er full av svenskekjøtt og skapet er fullt av billig røyk. Så nå kan ferien bare begynne:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.