Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen varmt på Gran Canaria i november?

Ja, det er som en norsk sommer omtrent - jeg var der engang i desember, og ble knallbrun -men bada ikke i havet - mange gjorde det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• Hatsumomo

4

• MsSophie

3

• gripp

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg en tur til Israel, og det burde vel la seg ordne, hvis de holder disse bombefolka i øra i tida framover.

Jøss, lever du?

Hyggelig:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg var så genial (til en forandring:) at jeg slutta å røyke. Så la jeg til side alle pengene jeg sparte. De ville gått opp i røyk uansett, så nå er de reisepenger :o)

Jeg skal på storbyferie aleine i sommer, og til Danmark med ungene. Og da hører det med til historien at jeg bare har vært røykfri siden oktober!

Så moralen er: Bli storrøyker, slutt med det, og vips! Reisebudsjett.

Det var den beste anbefalingen for å begynne (og slutte) med å røyke som jeg noengang har sett ;-)

Men så lurt å spare på de ikke-røyke pengene, i stedet for bare å la dem gå i det store sluket!

Skrevet

Jøss, lever du?

Hyggelig:-)

Det er hyggelig at du synes det er hyggelig:-)

Joda, jeg har vært svært så fraværende over lengre tid nå, og kun sporadisk innom. Det er jo vår og sommer og da er det andre ting som lokker. Men en gang doler, alltid doler, sier man som kjent :-)

Håper du har det fint.

Skrevet

Det er hyggelig at du synes det er hyggelig:-)

Joda, jeg har vært svært så fraværende over lengre tid nå, og kun sporadisk innom. Det er jo vår og sommer og da er det andre ting som lokker. Men en gang doler, alltid doler, sier man som kjent :-)

Håper du har det fint.

Jeg har det fint....fryseren er full av svenskekjøtt og skapet er fullt av billig røyk.

Så nå kan ferien bare begynne:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...