Gjest svigum Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 En tjenestemann i et offentlig bedrift prøvde å scanne meg antakelig i håp om at jeg skulle eksplodere eller bli antennt på noen annen måte slik at han kunne hevde at jeg bar eksplosiver under kjolen min og begikk selvmord. Men maskinen hans fannt ikke microchippen min eller han hadde fått gale koordinater om min biologisk fingerprint og han måtte avlyse drapsforsøket. Jeg advarer andre mot å la bli scannet av sykehusene, tollvesenet, posten eller av den lokale butikksjefen som måtte ønske om å stikke av med huset ditt. Han tilhørte i den norske mafia siden han ikke bar på noen ID-kort. Noen fortalte meg at han var fra etterretningsavdelingen ved Søndre-Buskerud Politiavdeling her i Drammen. De har holdt lenge øye med min familie og etter 1+1=3 metoden funnet ut at jeg og min familie bare må drive med menneskehandel, eventuelt at vi skjuler mindreårige oppkjøpte kinesiske barn og sender dem videre til Frankrike fra Gardermoen. Noe annet ville være uforståelig siden vi altid har lommepenger å gi til våre egne barn og våre barn bruker ofte Gardermoen til avganger og ankomst. Våre barn bruker ikke taxfree, så S-B.P.D ( PST) tror at det er vi voksne som nekter dem å gjøre det for ikke å skape oppmerksomhet hos vaktene ved Gardermoen. (gjesp) 0 Siter
mrxx Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 I stedenfor å gå til en bedrift og bli scannet så burde du heller ta deg en tur til en psykiater. 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Stakkars deg som du sliter med din egen verden! Beste råd: Doktor, psykolog, psykiater.. Er innlegget ditt "riktig" så hør mine ord: Det HAR klikka for deg! 0 Siter
collins Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Dette har vi alle opplevd. Ikke noe sensasjonelt. En småbruker-nabo jeg har er plaget av små nisser på gårdsplassen sin, og en dag her hadde han hentet ljåen som han drev og hogg etter de med mens de bare lo og hoppet unna hver gang han hogg etter dem. Selv hører jeg stemmer oppe fra taklampa i entrèen. Ikke moro. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Du har glemt å ta pilla di! He he, godt sagt!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.