Gå til innhold

Hvor raskt skriver du?

Anbefalte innlegg

Gjest tastaturet
Skrevet

Her kan dere teste hvor raske dere er på tastauret.

http://www.wintouch.no/

Jeg greide 250 tegn i minuttet, jeg ser på tastene og bruker langt fra touch...

Hva får dere?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• Prozak

4

• Cinnamona

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust
Skrevet

På første testen 176 - på andre testen 206.

Ganske bra det vel?

Gjest prust
Skrevet

450 tegn/minuttet.

Oiiiii!!!!

*kjempeimponert*

Skrevet

292..ser litt på tastaturet av og til..skriver litt på min egen måte..hehe..;)

Gjest tastaturet
Skrevet

450 tegn/minuttet.

Bruker du touch?

Gjest Calóni
Skrevet

Oiiiii!!!!

*kjempeimponert*

Har faktisk fått det mål opp i over 600 tegn/minuttet en gang. Det var veldig forstyrrende her, måten den poengterte skrivefeil på. Man måtte gå tilbake til den siste riktige bokstaven og skrive den også på nytt, og det tapte jeg litt tid på.

Gjest Calóni
Skrevet

Bruker du touch?

Jeg har aldri lært meg touchmetoden på noen spesiell måte. Men etter mange år med tastaturskriving har jeg utviklet min egen metode hvor jeg ikke ser på tastaturet, nei ;) Men jeg bruker ikke lillefingrene, tror jeg.

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg får ikke denne testen til å fungere, jeg, alt bare stopper og hakker og blir surr.

Sist jeg tok en tilsvarende test hadde jeg 500 anslag i minuttet. Bruker toutch, ja.

Gjest Calóni
Skrevet

450 tegn/minuttet.

462 tegn/minuttet på andre forsøk.

Gjest humlemor
Skrevet

men i jøssenavn, trodde jeg var raskere enn så, hadde 130 tegn/min. det var vrkelig ille. men jeg skriver jo mye fortere når jeg skriver egen tekst. men nå måtte jeg jo se hva jeg skulle skrive hele tiden.

Skrevet

men i jøssenavn, trodde jeg var raskere enn så, hadde 130 tegn/min. det var vrkelig ille. men jeg skriver jo mye fortere når jeg skriver egen tekst. men nå måtte jeg jo se hva jeg skulle skrive hele tiden.

samme her - og så måtte jeg tilbake og rette opp hele tiden - for jeg skrev med en bostav lenger frem enn på selve teksten -det hadde vært bedre å slippe å skrive OPPÅ teksten.

Skrevet

252 tegn i minuttet :) Måtte litt for ofte gå tilbake og rette opp feilene, da ;)

Skrevet

samme her - og så måtte jeg tilbake og rette opp hele tiden - for jeg skrev med en bostav lenger frem enn på selve teksten -det hadde vært bedre å slippe å skrive OPPÅ teksten.

Enig!

Gjest humlemor
Skrevet

ja det hadde vært mye lettere!

Skrevet

Jeg presterte 224 tegn i minuttet. De på jobben kommenterer at de syns jeg skriver fort, men det ante meg at det ikke var så fort i virkeligheten. Blir endel skrivefeil som jeg må tilbake og rette opp.

Skrevet

289 uten touch.

"......................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...