Gå til innhold

Hvor raskt skriver du?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

301 på første forsøk.

Skulle fint klart å dra den opp i 500.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• Prozak

4

• Cinnamona

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

289 uten touch.

"......................................"

406 på andre forsøk. Fortsatt uten touch.

".........................................."

Skrevet

Haha jeg fikk 175 tegn per minutt. Valgte at jeg ikke bruker touch og at jeg ser på tastene. Men akkurat nå stemmer det ikke helt, jeg så ikke på tastene, men bruker ikke touch. Typen min har brukt svart neglelakk over alle tastene på tastaturet, så det går ikke an å se hva som står på dem. Derfor brukte jeg litt lenger tid enn jeg ville brukt hjemme :P

God unnskyldning. Skal prøve igjen når jeg er hjemme, jeg, med et tastatur hvor bokstaver, tall og tegn er synlige.

Skrevet

289 uten touch.

"......................................"

Er'e rart du rekker å skrive mye drit før du får tenkt deg om? "........................." :-)

Skrevet

Er'e rart du rekker å skrive mye drit før du får tenkt deg om? "........................." :-)

*LOL*

Seriøst, så har jeg skrevet på tastatur siden jeg fikk min første datamaskin når jeg var 9-10 år (en Commodore Plus4, etterfult av en Commodore 64 o.s.v). Så jeg skriver ganske raskt uten touch - en slags halv-touch, uten å se på tastaturet. Jeg har lenge vurdert å lære ordentlig touch, men aldri klart å få ut fingeren.

"............................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

*LOL*

Seriøst, så har jeg skrevet på tastatur siden jeg fikk min første datamaskin når jeg var 9-10 år (en Commodore Plus4, etterfult av en Commodore 64 o.s.v). Så jeg skriver ganske raskt uten touch - en slags halv-touch, uten å se på tastaturet. Jeg har lenge vurdert å lære ordentlig touch, men aldri klart å få ut fingeren.

Hvordan i helvete klarer du å skrive så raskt uten touch?

Jeg er rask på touch og skulle fint pressa den der opp i 500, men uten touch?

Hvis du har så kontroll burde du i hvert fall lære deg touch. Det burde gå som en lek. Selv jeg - som den gang jeg hadde maskinskriving i valgfag på skolen og knapt hadde tatt i en skrivemaskin eller pc - lærte det rimelig raskt.

Du burde jo lære deg det der på noen timer, og det er det nok verdt.

Skrevet

Jeg fikk ikke oppgitt noen "score" - kanskje jeg gjorde feil?

Men de hadde forresten kommafeil i den teksten man skulle skrive! ;-)

Normalt vil jeg si at jeg bruker "one-touch-metoden"! ;-)

Skrevet

Jeg fikk ikke oppgitt noen "score" - kanskje jeg gjorde feil?

Men de hadde forresten kommafeil i den teksten man skulle skrive! ;-)

Normalt vil jeg si at jeg bruker "one-touch-metoden"! ;-)

etter å ha lest det flisa skrev lenger ned skjønte jeg at jeg hadde ligget ett hakk for langt fram hele tiden, fått rød tekst, og dermed ikke noe score! ;-) Tok den en gang til og fikk 218.

Og det var mer enn én kommafeil i prøveteksten!! ;-)

Skrevet

*LOL*

Jg har visst gått og lært det jeg - men på slike gamle skrivemaskiner - UTEN strøm. Så lillefingern makta ikke å trykke ned tastene -så de står rett til vers når jeg skriver - hehe

Skrevet

jeg bruker touch, og fikk 310 pr minutt. Men topp hundre var jo FULLSTENDING høy da:(

Gjest trultemor26
Skrevet

Raskere enn gjennomsnittet! Yay!

Jeg har min egen touch-metode ja.

Skrevet

Hvordan i helvete klarer du å skrive så raskt uten touch?

Jeg er rask på touch og skulle fint pressa den der opp i 500, men uten touch?

Hvis du har så kontroll burde du i hvert fall lære deg touch. Det burde gå som en lek. Selv jeg - som den gang jeg hadde maskinskriving i valgfag på skolen og knapt hadde tatt i en skrivemaskin eller pc - lærte det rimelig raskt.

Du burde jo lære deg det der på noen timer, og det er det nok verdt.

Jo, jeg burde vel det. Og så er det jo en "halvtouch" jeg bruker, da. Jeg har bare ikke tatt det så nøye opp gjennom årene, da jeg ofte har skrevet raskere enn de som kan touch men som ikke er noen racere. Når jeg er ferdig med de siste fagene, så skal jeg gå igang med det :-)

"..........................................."

Skrevet

Jøss... imponerende 194 tegn i minuttet!!

Og det med ynkelige fire fingre ;-)

Henriette1365380130
Skrevet

505 tegn i minuttet!

oh, 540 på andre forsøk ;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...