mAd Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Vi har et basseng på 5000 liter på feriehuset til foreldrene mine, og til sommeren har vi veldig lyst til å få dette varma opp så vi faktisk kan bruke det, er ikke det helt store å bade i iiiskaldt vann. Min mor så en dings som ble kobla til filteret (tror jeg? den ble iallefall kobla til et sted, hehe) til bassenget, som varma opp vannet. Problemet er bare at vi ikke aner hvor man får tak i en slik dings, er det noen som vet? Bor i Trondheim, så det bør være et sted i nærheten, har ikke tid til å bestille fra internett eller andre steder, med mindre de har sinnsykt bra leveringstid 0 Siter
mAd Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Skrevet 16. juni 2006 Hvis noen vet om et sted på internett som har slike, rop gjerne ut 0 Siter
illuminatum Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Ta kontakt med www.partnerline.no og snakk med de. Dønn seriøse og fikser dette sikkert for til deg. 0 Siter
mAd Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Skrevet 16. juni 2006 Ta kontakt med www.partnerline.no og snakk med de. Dønn seriøse og fikser dette sikkert for til deg. Jøss.. hele tråden forsvant, jo. Men takk for råd, det skal jeg gjøre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.