Gå til innhold

Sykle Flatåsen-sentrum (Trondheim)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Calóni

Nei, for jeg er så lite kjent på Flatåsen! :o) Så jeg vet ikke hvordan du kommer derfra og ned til Buenget, men jeg tror det er skiltet der?

Okay, reiseruta er iallfall notert, så får jeg prøve meg fram! Det er ikke så veldig fristende å sykle mye feil når det sikkert er snakk om nesten en mil ;) Skal bare sykle én vei, da. Men senere på dagen skal jeg sykle tur/retur jobb, som er åtte km hver vei. Ingen omveier, helst :P

Okay, reiseruta er iallfall notert, så får jeg prøve meg fram! Det er ikke så veldig fristende å sykle mye feil når det sikkert er snakk om nesten en mil ;) Skal bare sykle én vei, da. Men senere på dagen skal jeg sykle tur/retur jobb, som er åtte km hver vei. Ingen omveier, helst :P

http://www.finn.no/finn/map?toolMode=1&toolMode=&fromX=&fromY=&toX=&toY=&altCmd=&projection=FinnStandard&minX=266342.48&maxX=270423.52&minY=7035551.0&maxY=7037775.0&mapScale=21014&doAir=0&tabState=&zoom_in.x=57&zoom_in.y=11

Zoom ut for å finne Flatåsen.

Prøven bil ligger i gata Bjørndalen 1-3.

Annonse

Gjest Calóni

Takk :)

Men vet du om det er skiltet? Isåfall så er det jo ikke noe problem.

Det finnes et sted på nettet som finner sykkelrute for deg, istedet for bilrute som "alle" andre tilbyr. Vet du hvilket nettsted det er?

Gjest Calóni

Mannen min foretrekker Romulslia han, fremfor Buenget. Kanskje fordi det er asfaltert der? Ellers kjører han Bjørndalen, over Sluppenbrua og så videre ned mot sentrum.

Takk for svar! Kan du høre med ham om det er skiltet med slike røde sykkelskilt der?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...