Gå til innhold

Det er forbudt å ta med poteter fra utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke, de sjekket vel håndbagasjen. :) Det var litt morsomt da, en brødskive med salami, ouææh, trussel mot hele USAs sikkerhet! *fnis*

BOMBE!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

BOMBE!!!

Hadde det vært i dag, så hadde det sikkert vært en e-coli-bombe. :)

Skrevet

jaggu sant! :-)

Skrevet

;-)

Apropos snusing med hund. Husker i ankomstahllen på Gardermoen en gang - et par tollere kommer ut med en hund som snuser på håndbagasjen til folk. Ettersom de fleste der bare sto og "hang" og ventet på bagasjen sin, ble dette spennende å følge med på, der bikkja trippet så glad og logret i vet - skikkelig fornøyd med jobben sin! ;-)

Så derfor var det ikke få par øyne som fikk med seg at bikkja markerte på en kar, som ble tatt med inn på et siderom! ;-)

Så utrolig flaut det må ha vært!!

Gjest Princess Peach
Skrevet

;-)

Apropos snusing med hund. Husker i ankomstahllen på Gardermoen en gang - et par tollere kommer ut med en hund som snuser på håndbagasjen til folk. Ettersom de fleste der bare sto og "hang" og ventet på bagasjen sin, ble dette spennende å følge med på, der bikkja trippet så glad og logret i vet - skikkelig fornøyd med jobben sin! ;-)

Så derfor var det ikke få par øyne som fikk med seg at bikkja markerte på en kar, som ble tatt med inn på et siderom! ;-)

Uff! Ja ja, det var sikkert vel fortjent. :)

Gjest prust
Skrevet

Så rart de selger så flotte bakepoteter på en butikk hvor det nærmest er 99% nordmenn som handler da!

Ja.... jeg har nå aldri kjøpt bakepoteter jeg da. Mener du ekstra store poteter?

Skrevet

Ja.... jeg har nå aldri kjøpt bakepoteter jeg da. Mener du ekstra store poteter?

Ja- det står bakepoteter på skiltet over - KJEMPESVÆRE :)

Skrevet

;-)

Sånn fort og gæli oppi huet mitt - så tenkte jeg "pissa på en mann" jeg....

Skrevet

Uff! Ja ja, det var sikkert vel fortjent. :)

he he!! Helt sikkert!!

Skrevet

Sånn fort og gæli oppi huet mitt - så tenkte jeg "pissa på en mann" jeg....

*he he* Ja, hvis det var en helt alminnelig hainnhoinn i bainn så ville nok "markere" = pisse! ;-)

Men en topptrent narkotikahund er vel for veloppdragen til å gjøre det! ;-)

Jeg ble forresten pissa på av en hund på vei hjem fra skolen en gang. Han kom logrendes mot meg og jeg bøyde meg og klødde den bak øret - den kvitterte med å løfte bakbeinet og PISSE!!!!

Vet ikke hva som var verst - å få stinkende bikkjepiss på sko og bukser i 10 kuldegrader, eller at dette skjedde foran alle vennene mine i en alder da slikt betyr enormt mye!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...