Gå til innhold

Blir gal av disse tankene, eller er jeg det allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvor mange hindringer som blir lagt i veien for meg når det gjelder destruktive handlinger prøver jeg å finne veier rundt dem. Virker som om tankene mine tar sin egen vei når det gjelder å finne måter å få gjennomført det på. Jeg skjønner ikke hvorfor for konsekvensene er ikke noe jeg ønsker, ikke noen av de mulige.

Jeg har blitt så forandret, en annen enn jeg var for noen måneder siden.

Skrevet

Jeg sitter her og dras i to retninger. Prøver å tenke fornuftig mens den destruktive siden drar den andre veien, og angsten bygger seg opp. Ennå er den destruktive siden sterk, men kanskje blir den svakere etterhvert? Hvis ikke så må dette ende galt før eller senere, selv om det ikke blir i natt.

Gjest bekymret
Skrevet

Jeg sitter her og dras i to retninger. Prøver å tenke fornuftig mens den destruktive siden drar den andre veien, og angsten bygger seg opp. Ennå er den destruktive siden sterk, men kanskje blir den svakere etterhvert? Hvis ikke så må dette ende galt før eller senere, selv om det ikke blir i natt.

Det er skummelt når man kjenner at man ikke har kontroll på tingene som skjer i ens hodet. Ikke sitt med disse tankene alene.Få tankene fram i lyset,Kanskje det kan gi deg litt mer kontroll!? Blir det for ille så søk profesjonell hjelp,vi greier ikke alt alene,og ikke vent for lenge!

Jeg skal tenke på deg,lykke til!

Skrevet

Det er skummelt når man kjenner at man ikke har kontroll på tingene som skjer i ens hodet. Ikke sitt med disse tankene alene.Få tankene fram i lyset,Kanskje det kan gi deg litt mer kontroll!? Blir det for ille så søk profesjonell hjelp,vi greier ikke alt alene,og ikke vent for lenge!

Jeg skal tenke på deg,lykke til!

Jeg har fått all den hjelp som finnes her. Er nylig utskrevet etter to måneder. Har vært, og er, åpen om disse tankene og planene. De vet hve jeg tenker, og de vet at det ikke bare er tomme trusler fra min side. Vil si at situasjonen er rimelig håpløs.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Skal en kunne bli bedre, må en velge å være på parti _med_ behandleren og _mot_ sykdommen.

Nettopp dette tema synes jeg du skal diskutere med behandleren din.

Skrevet

Skal en kunne bli bedre, må en velge å være på parti _med_ behandleren og _mot_ sykdommen.

Nettopp dette tema synes jeg du skal diskutere med behandleren din.

Jeg prøvde da jeg var innlagt, men samtalene med lege der gikk ut på å bestemme hvilke medisiner jeg skulle ha.

Nå har jeg ingen behandler, og det blir ingen før tidligst til høsten har jeg fått vite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...