Gå til innhold

Sivilstand

Gjest ingen ledige signaturer

Anbefalte innlegg

Gjest ingen ledige signaturer
Skrevet

Når man har kjæreste men bor alene og skal skrive cv hva skriver man under sivilstand?

Videoannonse
Annonse
Gjest kjæreste
Skrevet

Pulevenn.

De er jo kjærester, ikke pulevenner. Det er to veldig ulike ting!

ShitDiddelyDo
Skrevet

De er jo kjærester, ikke pulevenner. Det er to veldig ulike ting!

Jo, men hvis det f.eks. er en jobbsøknad gjelder det å bli lagt merke til - og en jente som skriver pulevenn under sivlstand blir helt sikkert lagt merke til - og kommer i hvert fall på intervju.

Skrevet

Kan du ikke skrive samboer da? Selv om dere ikke bor sammen, er det alvorlig forhold vil kanskje det skje etter hvert. Det er greit for en arb.giver å vite om du er stabil eller ikke vet du..

Skrevet

Kan du ikke skrive samboer da? Selv om dere ikke bor sammen, er det alvorlig forhold vil kanskje det skje etter hvert. Det er greit for en arb.giver å vite om du er stabil eller ikke vet du..

Trur eg ville skrive ugift hadde det vore meg...

Gjest dina2
Skrevet

Ugift, det skriver iallefall jeg på diverse offentlige papirer og jeg har også kjæreste som jeg ikke bor sammen med

Gjest ikke kødd med slike skjema
Skrevet

Samboer kan man kun skrive når man er registrert offentlig som samboer. Det skjer enten ved at man fyller ut skjema eller at man har hatt samme ad i folkeregisteret i mer enn ett år. Brent meg på den tidl, og fikk kjeft som faen...

Skrevet

Trenger du oppgi sivilstand da? Det har aldri jeg gjort og har aldri hatt problemer med å få jobber

Skrevet

Jo, men hvis det f.eks. er en jobbsøknad gjelder det å bli lagt merke til - og en jente som skriver pulevenn under sivlstand blir helt sikkert lagt merke til - og kommer i hvert fall på intervju.

Nei, personalsjefen er ofte regel en sur eldre mann, kanskje også religiøs, så han kaller neppe inn en som har "puleve"

PS, selvfølgelig finnes det yngre personalsjefer også, til og med damepersonalsjefer, det er bare jeg som aldri har truffet på dem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...