Gjest dina2 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Kjæresten min si mamma har 70 årsdag i helga. Jeg har hilst på henne to ganger tidligere, vært på overnatting der. Bør jeg kjøpe med noe fra meg selv eller holder det at sønnen kjøper. Vi er ikke samboere om det har noe å si. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Du bør vel være med på den til kjæresten din da. Hvis du ikke kan det, så bør du nok ta med en liten blomst eller noe fra deg selv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Min kjære kjøper fra oss begge til sin familie han. ) Dvs. til ungene har jeg vært med og handlet noe selv da, men til de voksne kjøper han og så er det fra oss begge. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Enten blir du med på hans gave, eller så kjøper du en liten ting fra deg. Noe må du uansett gi henne, når du skal være med på feiringen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.