Gå til innhold

Hva kommer ut av dama?

Anbefalte innlegg

Gjest joffen21

Jeg har alltid trodd at det som kommer ut av jenter er bae blankt og tyntflytende. Men når jeg nå etterhvert har slikket henne noenganger merker jeg at det av og til kommer noe litt tykkere hvitt eller gult, noen gang litt slimaktige greier og av og til noe annet som liksom kommer i klumper inne i alt det blanke tynne. Er dette vanlig? Eller er dama mi sjuk? Lukter eller smaker ikke vondt og hun har heller ikke klagd på noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/235055-hva-kommer-ut-av-dama/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skal jeg vite det da? Merker jeg det på noe annet?

Skal det ikke være slik resten av tida? Hun blir veldig veldig bløt da forresten, har det noe å si?

Noen har mer utflod enn andre uten at det er noe galt.

Hvis det blir veldig vått er det fordi hun er veldig kåt vil jeg tippe. :o) Noen av oss kvinner ejakulerer under orgasme også og da blir det vått da!

Annonse

Gjest joffen21

Noen har mer utflod enn andre uten at det er noe galt.

Hvis det blir veldig vått er det fordi hun er veldig kåt vil jeg tippe. :o) Noen av oss kvinner ejakulerer under orgasme også og da blir det vått da!

Det er vel ikke akkurat utflod det som kommer under sex vel?

Og nei, heldigvis spruter hun ikke, og har aldri gjort sier hun, så det slipper vi:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...