Gå til innhold

Roger Waters-konsert?

Anbefalte innlegg

Gjest Roger Waters
Skrevet

Noen flere som var der?!

På en skala fra 1-10 så gir jeg han 15!

En sinnsyk, fantastisk opplevelse!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig var jeg der! :-) Og det var sterkt ja. Veldig sterkt.

Hvis du lurer på hvor jeg stod, så var det meg Roger'n pekte på på innledninga til Another Brick In The Wall: You! Yes you! Stand still, laddie! (Eller hva det nå er han sier....)

Baby Lemonade
Skrevet

But of course! Det var den mest vanvittige opplevelsen jeg har hatt når det gjelder musikk.

Har vært Pink Floyd-fan så lenge jeg kan huske og dette var min første konsert, så det var selvsagt stort.

Gjest sandex
Skrevet

Selvfølgelig var jeg der! :-) Og det var sterkt ja. Veldig sterkt.

Hvis du lurer på hvor jeg stod, så var det meg Roger'n pekte på på innledninga til Another Brick In The Wall: You! Yes you! Stand still, laddie! (Eller hva det nå er han sier....)

Hmmm... det kan ikke være mulig:) Da stod du rett ved siden av meg:) hihi

Skrevet

Hmmm... det kan ikke være mulig:) Da stod du rett ved siden av meg:) hihi

Hm. Til venstre for meg stod det en nerd med dameveske. Var det deg?;-)

Gjest sandex
Skrevet

Hm. Til venstre for meg stod det en nerd med dameveske. Var det deg?;-)

Hehe:) Er slett ikke nerd, og hadde ikke veske:) Hadde kun et dongeriskjørt og hvit topp... Men det stod 3-4 stk. foran meg og fyrte opp jointer.. Var du en av de? :)

Eller var det du som lignet på Roger Waters..?

Skrevet

Hehe:) Er slett ikke nerd, og hadde ikke veske:) Hadde kun et dongeriskjørt og hvit topp... Men det stod 3-4 stk. foran meg og fyrte opp jointer.. Var du en av de? :)

Eller var det du som lignet på Roger Waters..?

Hehe, bortsett fra at jeg var kledd i svart må jeg nok si at jeg ligner veldig lite på Roger Waters. Ikke fyrte jeg joint heller.

Hm. Han pekte faktisk rett på meg, og det er ikke tull engang:-)

Hadde du truse?

Gjest sandex
Skrevet

Hehe, bortsett fra at jeg var kledd i svart må jeg nok si at jeg ligner veldig lite på Roger Waters. Ikke fyrte jeg joint heller.

Hm. Han pekte faktisk rett på meg, og det er ikke tull engang:-)

Hadde du truse?

hehe:) Yepp - hadde nok det!

- men da så jeg nok deg ikke:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...