Gå til innhold

Hva irriterer du deg mest over hos din kjære?

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber
Skrevet

kunne vært interessant å vite hva som var det største irritasjonsmomentet i forholdet deres.

Hos min x, så var det forferdelig irriterende at han var så kresen i matveien. Han kunne aldri bestemme seg for hva han skulle spise når vi var ute, og måtte ha lange samtaler med kelneren og kokken om hva maten inneholdt. Det var også masse mat som han IKKE spiste. Jeg ganske flaut og syntes at han oppførte seg som en unge på det området der.

Så hva er eller var deres irritasjonsmomenter?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

5

• org

4

• Åsemor

3

• Qwerty2

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest pluss minus
Skrevet

øhh..

må vel være at han er så utålmodig til forskjellige ting.

kanskje litt for lite husarbeid og?

ja og bil bil bil bil...!!!

Gjest han er veldig god egentlig
Skrevet

At han ikke hører etter så godt når jeg snakker. Ting går ofte inn det ene øret og ut det andre. Han kan også avbryte meg og begynne å snakke om noe annet midt i det jeg snakker om, eller drive og tøyse og tulle når jeg snakker.

Han kan også være litt voldsomt sint (aldri på meg), men det varer i maks 10 sekunder.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Min kjære er ikke perfekt, men akkurat nå kommer jeg ikke på noe som irriterer meg.

Han har nok et par uvaner, men jeg tenker bare over dem der og da når det skjer, ikke ellers.

Skrevet

Har samme problem som deg. Vi var nylig i Spania, og min mann levde på hamburger og pomes frites, med unntak av en dag han spiste pizza.

Han vil helst spise på Mc Donalds hver eneste dag, mens jeg gjerne kunne tenke meg å prøve ut den spanske maten.

On når det gjelder skivemat, skal han kun ha søtt pålegg. Desverre har min sønn tatt etter. Svigerfar er akkurat lik.

Dette er nok det største irritasjonsmomentet i forholdet vårt, og gjenstand for en del diskusjoner. Jeg vil gjerne at mine barn skal ha et sunt kosthold, men da er far et veldig dårlig forbilde, for han har visst noe veldig imot sunn mat.

Det nytter ikke for meg å argumentere med at en får bedre helse ved å spise sunt, fordi jeg har dårligere helse enn han til tross for at jeg spiser mye sunnere enn han. Han er veldig sprek, og er sjelden syk.

Min datter har heldigvis tatt etter meg og spiser veldig variert.

Skrevet

min irriterer meg pga hans forhold til hans mor. Før han møtte meg bodde han hjemmehos henne - hun bodde da i tyrkia. Så kom jeg inn i bildet, hun flyttet hjem igjen og i et års tid kanskje bodde de sammen mens han og jeg "datet". Etter at vi flyttet sammen ble gift etc.. har hun fremdeles kontroll over han når det gjelder ting med penger. HATER DET! Der de har delt på feks bilen hans, som hun nå disponerer (vi har tre tilsammen) så har jeg merkelig nok ingenting å si, fordi dette er en bil som er hennes og hans, enda han eier den og betaler for den, og hun bare kjører den. Jeg skal liksom være gift med mannen, men hun behandler han som sin ektemann og forsørger og jeg er visstnok et problem her, for uten meg kunne hun blitt forsørget enda mer.. og mannen min da, sitter i mellom, livredd for å kutte navlestrengen.. må jo hjelpe ho stakkar... Jeg er så drita lei av det - ho hører ikke til i vår økonomi og det skjønner han ikke helt.. ahhhhhhhhhhh... etter ferien blir det andre boller. da skal vi krangle litt og jeg skal ha kjerringa ut av lommeboka hans en gang for alle.... hadde jeg bare hatt mot nok til å gjøre det.. sukk...

Angelica :o)
Skrevet

Har ikke kjæreste nå, men svarer om eksen :P

En ting var at han er verdens største pessimist! Er til å bli gal av ;)

Skrevet

min irriterer meg pga hans forhold til hans mor. Før han møtte meg bodde han hjemmehos henne - hun bodde da i tyrkia. Så kom jeg inn i bildet, hun flyttet hjem igjen og i et års tid kanskje bodde de sammen mens han og jeg "datet". Etter at vi flyttet sammen ble gift etc.. har hun fremdeles kontroll over han når det gjelder ting med penger. HATER DET! Der de har delt på feks bilen hans, som hun nå disponerer (vi har tre tilsammen) så har jeg merkelig nok ingenting å si, fordi dette er en bil som er hennes og hans, enda han eier den og betaler for den, og hun bare kjører den. Jeg skal liksom være gift med mannen, men hun behandler han som sin ektemann og forsørger og jeg er visstnok et problem her, for uten meg kunne hun blitt forsørget enda mer.. og mannen min da, sitter i mellom, livredd for å kutte navlestrengen.. må jo hjelpe ho stakkar... Jeg er så drita lei av det - ho hører ikke til i vår økonomi og det skjønner han ikke helt.. ahhhhhhhhhhh... etter ferien blir det andre boller. da skal vi krangle litt og jeg skal ha kjerringa ut av lommeboka hans en gang for alle.... hadde jeg bare hatt mot nok til å gjøre det.. sukk...

Bare et lite tillegg: Mener etter ferien , for da skal vi fortelle at jeg er gravid, og jeg nekter å ha henne med i økonomien da vi blir flere i fam og den er trang nok fra før..

Mrs. Wallace
Skrevet

At han bruker så %#"& lang tid på å få ut fingeren på praktiske gjøremål.

Og at han er dårlig til å formidle beskjeder.

Av og til kan det få meg til å klikke, men det går absolutt an å leve med i det store og hele.

Får sitere den gamle vitsen med ekteparet som hadde levd sammen i 60 år, og som ble spurt om de hadde tenkt på skilsmisse: "Nei, vi har aldri tenkt på skilsmisse - men vi har ofte tenkt på mord". ;oD

Skrevet

Er mora tyrkisk eller? I så fall er jo det kulturelt og lite du kan gjøre med.

Gjest Personifica
Skrevet

øhh..

må vel være at han er så utålmodig til forskjellige ting.

kanskje litt for lite husarbeid og?

ja og bil bil bil bil...!!!

Har ikke kjæreste nå, men ikke lenge siden jeg hadde.

Han var fantastisk irriterende når han spiste. Smattet og tygget med åpen munn. Skikkelig smatting.

Og han rotet. Over alt. Huset var strøkent de helgene vi var sammen. Til han kom. Etter to minutter var stua og gangen fyllt med aviser, gitar og forsterker, klær og øl. Hehe. Og han kastet aldri ølkorkene i søpla. De ble liggende på kjøkkenbenken.

Og han lukket aldri skapdører. Gikk ut på kjøkkenet og hentet noe og lot skapdøren stå oppe!

Samme på badet.

Men det var aldri skjeggstubber i vasken. Han skylte det alltid vekk. Og han byttet askebegre hele tiden. Bra!

Og han var veldig renslig og det mest fantastiske, han snorket ikke!! Stille som en mus!

Skrevet

At han kommer inn i rommet - og jeg har akkurat begynt å se en film, så sier han; "Hva har skjedd?" - og så legger jeg ut og skal sette han inn i det - og så sier han noe; "hm", eller "jøss" eller sånn -og så går han!

Skrevet

Er mora tyrkisk eller? I så fall er jo det kulturelt og lite du kan gjøre med.

Dessverre, nei ho er norsk. noe samisk blod.. ellers fullstending norsk. Dama er psykotisk, lite å gjøre med det.. men blir utrolig frustrert av ho. Når jeg nesten har begynt å respektere ho, så sier/gjør ho ting som sliter en fullstending ut ang penger.. Kan krangle om en stakkars 5er men når pengene går andre veien, da er 5eren glemt... Hadde bare mannen min gitt ho et spark i ræva, men han er (dessverre)altfor snill til å gjøre noe sånt. Ho har hjernevasket han til å være hennes forsørger, og det tar lang til å få han bort fra disse tanker. Er på vei, men et LANGT stykke å gå..

Skrevet

At han til tider sover så tungt at jeg må bruke 1 time på få ham ut av sengen, det skjer ikke så ofte lengre gudskjelov. Vi er stort sett veldig fornøyd med hverandre.

Skrevet

Av og til er det irriterende at han gjesper så tidlig om kveldene. Og når han legger seg begynner han å snorke etter 1 minutt. Har nå heldigvis ørepropper som stenger lydene ute.

Det ser ikke så pent ut at han sier at det er en liten klatt is igjen i isboksen. så skraper han 1/2 liter is rett fra boksen. Er en halv liter en liten klatt liksom.. Han klarer glatt å spise en boks is på 0,75 liter helt alene.

Sånn ellers er jeg veldig sjeldent irritert på han.

Skrevet

At han alltid forsvarer seg selv. Jeg kan si: "Æsj, nå er vi tom for brød" og han vil bryte ut: "Jeg hadde ikke tid til å handle!". Veldig irriterende.

Gjest Marres
Skrevet

At han er så sinnsykt treeg! Han kommer nesten aldri presis, har alltid gooood tid, og når han har sagt han skal gjøre noe tar det som regel et halvt år før det skjer. Veldig irriterende for sånne som meg som alltid er 10min før klokka og er en proppel store deler av dagen. Men ser jo at jeg har noe å lære av en så rolig og stressfri person. Uansett, sammen utfyller vi hverandre perfekt :)

Skrevet

Det som irriterer meg mest er igrunn at han er ikke-eksiterende...:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det som irriterer meg mest er igrunn at han er ikke-eksiterende...:-)

Det irritasjonsmomentet der er ikke helt enkelt å plukke av han heller ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...