Gjest abrahamsen Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Han er ikke flink å rydde opp etter seg. Klær, strømper, blader og aviser ligger overalt. Det er vanvittig irriterende. 0 Siter
Gjest fridalida Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Noen ganger skulle jeg ønske han kunne komme til poenget litt kjappere når han skal fortelle noe, og være litt mindre omstendelig underveis... Men for det meste er han god som gull 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg irriterer meg over at han ikke ser at der er rotete eller skittent. Jeg irriterer meg også på at han er så inni hampen glad i tv`en. Han må helst ha tv`en på fra han står opp til han legger seg. Ellers er jeg vel ganske heldig med fangsten min,han er snill som et lam ) 0 Siter
Gjest en doler Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 At han promper og pinner nese hele tiden. :-( 0 Siter
tonie Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Hehe, jeg hadde også en kjæreste en gang som var et mareritt å ha med på restaurant! Ikke fordi han var kresen, men fordi han var så glad i mat at han rett og slett hadde store problemer med å ta en avgjørelse. Han ville ha _alt_. Endeløse diskusjoner med kelnerne var mer regelen enn unntaket, og jeg satt der og var så sulten at jeg holdt på å spise bordduken. Da han endelig hadde bestemt seg tok det ti sekunder før han ropte kelneren tilbake fordi han hadde ombestemt seg. Gubedre så irriterende! Sukk og stønn... 0 Siter
Gjest anonymt nick, ja. Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 At han til tider sover så tungt at jeg må bruke 1 time på få ham ut av sengen, det skjer ikke så ofte lengre gudskjelov. Vi er stort sett veldig fornøyd med hverandre. Hva skjer om du bruker korsrygg- eller vanntrikset? Ei venninne av meg var også veldig plaget av at det var HUN som måtte vekke samboeren - og han sov, sov, sov. Da de fikk barn og var enige om å dele på netter (den første var prematur og fikk flaske), viste det seg usannsynlig fort at det kunne hun bare glemme. Hun tok det opp på en veldig fin måte først, så ble det krangler og verre enn ille. Han lovte bot og bedring uten at det hjalp. Hun var til slutt så forbanna på "den slasken" at hun allierte seg med ei annen venninne ei natt (hun hadde truet med dette, altså, men han trodde ikke hun turte). Mor i huset satte begge føttene i korsryggen på gubben og spente fra, og idet han landet i gulvet fikk han ei mugge vann over hodet. Gjett om han våknet! Og etter det - null problem å våkne, verken av barnegråt eller vekkeklokke. For ikke å bli identifisert her velger jeg denne gangen 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg synes jo sånn i det store og hele at jeg har skutt gullfuglen, da, men av og til kan han irritere vettet av meg... F.eks. lukker han sjelden skuffer og skap. Veldig flott når man har direkte innsyn på kjøkkenet! Også "glemmer" (?) han igjen litt på bordet når han rydder av etter middag. Enten står det igjen en kasserolle, krydder eller helst er ikke bordet vasket. DA kan det gå ei kule varmt, ja, om det er DEN dagen, liksom. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg synes jo sånn i det store og hele at jeg har skutt gullfuglen, da, men av og til kan han irritere vettet av meg... F.eks. lukker han sjelden skuffer og skap. Veldig flott når man har direkte innsyn på kjøkkenet! Også "glemmer" (?) han igjen litt på bordet når han rydder av etter middag. Enten står det igjen en kasserolle, krydder eller helst er ikke bordet vasket. DA kan det gå ei kule varmt, ja, om det er DEN dagen, liksom. Tror jeg kunne vært mannen din på det området! Eksen min irriterte seg grønn over de sidene av meg 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Det er nok at det tar "litt" lang tid å få gjort ting innimellom. Som meg så liker han godt å sitte i sofaen, og jeg er neppe bedre. Skulle f.eks justert sengebunnen til barnet vårt, men ingen av oss har gjort det selv om det burde vært gjort for 3-4 mnd siden. Er vant til en pappa som reiser seg og gjør ting med en gang det oppdages eller nevnes, mens han her sitter og sier "ja, tja.. kanskje i morra?" og det hender jo selvsagt at det skjer dagen etter, men ofte må jeg purre endel ganger før det skjer. 0 Siter
org Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Det er nok at det tar "litt" lang tid å få gjort ting innimellom. Som meg så liker han godt å sitte i sofaen, og jeg er neppe bedre. Skulle f.eks justert sengebunnen til barnet vårt, men ingen av oss har gjort det selv om det burde vært gjort for 3-4 mnd siden. Er vant til en pappa som reiser seg og gjør ting med en gang det oppdages eller nevnes, mens han her sitter og sier "ja, tja.. kanskje i morra?" og det hender jo selvsagt at det skjer dagen etter, men ofte må jeg purre endel ganger før det skjer. Oi, sengebunnen ville jeg ha justert fort, ja. 0 Siter
org Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Mannen min er vanvittig kresen på maten. Det kan være veldig irriterende. Ellers har han veldig lett for å rette på meg, og det tar jeg ille opp. Særlig hvis jeg kjører bilen. Da høres det nesten ut som om han har fått astma, gitt! *Uff, stønn, pust, pes* 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Oi, sengebunnen ville jeg ha justert fort, ja. Tror egentlig hun er for smart til å hoppe utenfor, for jeg er sikker på hun hadde klart om hun hadde villet. Hun har aldri falt ned en trapp, står enten og hyler eller krabber ned baklengs, så det virker som hun skjønner at man ikke bør gå/hoppe ned sånne steder. Jaja, nå lager jeg unnskyldninger for å ikke ha gjort noe som burde vært gjort. Skal gjøre det i morgen jeg. Hvis jeg finner verktøy i alt flyttestyret da... 0 Siter
org Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Har ikke kjæreste nå, men ikke lenge siden jeg hadde. Han var fantastisk irriterende når han spiste. Smattet og tygget med åpen munn. Skikkelig smatting. Og han rotet. Over alt. Huset var strøkent de helgene vi var sammen. Til han kom. Etter to minutter var stua og gangen fyllt med aviser, gitar og forsterker, klær og øl. Hehe. Og han kastet aldri ølkorkene i søpla. De ble liggende på kjøkkenbenken. Og han lukket aldri skapdører. Gikk ut på kjøkkenet og hentet noe og lot skapdøren stå oppe! Samme på badet. Men det var aldri skjeggstubber i vasken. Han skylte det alltid vekk. Og han byttet askebegre hele tiden. Bra! Og han var veldig renslig og det mest fantastiske, han snorket ikke!! Stille som en mus! Smatting går meg skikkelig på nervene! Men mannen min smatter aldri. Heeeelt stille når han spiser. 0 Siter
org Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Tror egentlig hun er for smart til å hoppe utenfor, for jeg er sikker på hun hadde klart om hun hadde villet. Hun har aldri falt ned en trapp, står enten og hyler eller krabber ned baklengs, så det virker som hun skjønner at man ikke bør gå/hoppe ned sånne steder. Jaja, nå lager jeg unnskyldninger for å ikke ha gjort noe som burde vært gjort. Skal gjøre det i morgen jeg. Hvis jeg finner verktøy i alt flyttestyret da... Nå ble jeg lettet! *S* 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1150493167' post='3167485] Tror jeg kunne vært mannen din på det området! Eksen min irriterte seg grønn over de sidene av meg He-he, takk for advarselen! Men tenk hvordan det ville sett ut hos deg og min mann, da, om dere skulle vært et par. Livsfarlig å bevege seg innendørs (skapdører er jævlig vonde å skalle i!), og på bordet ville det grodd noe som levde. He-he... 0 Siter
Gjest anonym nå, akkurat nå Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 At han har så liten sexlyst og er så lite kosete. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 He-he, takk for advarselen! Men tenk hvordan det ville sett ut hos deg og min mann, da, om dere skulle vært et par. Livsfarlig å bevege seg innendørs (skapdører er jævlig vonde å skalle i!), og på bordet ville det grodd noe som levde. He-he... He he he.. Tror jeg skal spørre min neste skikkelig ut. Mulig jeg ber han fylle ute et skjema 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg irriterer meg over at samboeren min er drittsur før alle måltider. Er han bittelitt sulten, så blir han som en mann med pms. Det irriterer meg også at han vrenger sokkene når han kaster dem til vask, for siden det er JEG som vasker alt tøyet vårt, så er det JEG som må vrenge dem tilbake i våt tilstand. FYSJ! Og så er det jo jeg som vasker leiligheten hver torsdag, og da pleier han å barbere seg og dusje (en fast dag), men han gjør det ALLTID etter at jeg har gjort rent. Så når han er ferdig, gidder han aldri rydde opp etter seg, så det flyter med masse skjegg-hår i vasken, våte håndklær slengt på gulvet... og ikke minst; han gidder ikke sette fra seg alle flaskene med såper på dusj-golvet, for det er stress å bøye seg ned, så han slenger dem slik at de knuser og all såpen flyter utover, så jeg føler jeg vasker huset 2 ganger om dagen. Dessuten forlanger jeg at han skal sitte å tisse fremover, for han klarer alltid å skvette utenfor, og det er JEG som må vaske, for jeg vet han aldri gjør det likevel... Til tross for dette er han en suuuper-gutt! jeg elsker ham over alt på jord, og det er ingen jeg har funnet på så mye morro sammen med som ham! Han er kjempe flink med babyen, og er en skikkelig kose-gutt som hele tiden forteller hvor mye han setter pris på meg! hihi så jeg kan egentlig ikke klage selv om jeg klager 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1150495363' post='3167548] He he he.. Tror jeg skal spørre min neste skikkelig ut. Mulig jeg ber han fylle ute et skjema Da burde du sjekke Livets Ords spørreskjemaer. Eller er det Scientologene som har sånn ca 1/2 million spørsmål du må svare på før de sier at livet ditt går veldig i bølger? Nåja... God idè! Bruk SPSS til analyse, dermed har du kvalitet for alle penga! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Da burde du sjekke Livets Ords spørreskjemaer. Eller er det Scientologene som har sånn ca 1/2 million spørsmål du må svare på før de sier at livet ditt går veldig i bølger? Nåja... God idè! Bruk SPSS til analyse, dermed har du kvalitet for alle penga! *LOL* Tror jeg skal gå ut i morgen, ta med meg skjemaer og dele ut til alle. De som scorer mest får en date!! *Glise* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.