Gå til innhold

Hva irriterer du deg mest over hos din kjære?

Anbefalte innlegg

Gjest Mom33
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150495947' post='3167564]

*LOL*

Tror jeg skal gå ut i morgen, ta med meg skjemaer og dele ut til alle. De som scorer mest får en date!! *Glise*

Må jeg få ønske deg riktig lykke til - og gi oss gjerne en oppdatering underveis!

;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

5

• org

4

• Åsemor

3

• Qwerty2

3

Mest aktive i denne tråden

Angelica :o)
Skrevet

Må jeg få ønske deg riktig lykke til - og gi oss gjerne en oppdatering underveis!

;-)

Det skal jeg gjøre!

Dere på dol kan da ikke gå glipp av noe!!

Gjest Mom33
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150496684' post='3167594]

Det skal jeg gjøre!

Dere på dol kan da ikke gå glipp av noe!!

Niks. Vi lever og bor her, som en eneste stor, lykkelig familie!

Skrevet

Hva skjer om du bruker korsrygg- eller vanntrikset?

Ei venninne av meg var også veldig plaget av at det var HUN som måtte vekke samboeren - og han sov, sov, sov. Da de fikk barn og var enige om å dele på netter (den første var prematur og fikk flaske), viste det seg usannsynlig fort at det kunne hun bare glemme.

Hun tok det opp på en veldig fin måte først, så ble det krangler og verre enn ille. Han lovte bot og bedring uten at det hjalp.

Hun var til slutt så forbanna på "den slasken" at hun allierte seg med ei annen venninne ei natt (hun hadde truet med dette, altså, men han trodde ikke hun turte). Mor i huset satte begge føttene i korsryggen på gubben og spente fra, og idet han landet i gulvet fikk han ei mugge vann over hodet. Gjett om han våknet!

Og etter det - null problem å våkne, verken av barnegråt eller vekkeklokke.

For ikke å bli identifisert her velger jeg denne gangen

Jeg skjønner at han våknet av det, men det er utelukket at jeg bruker vold mot ham. Dette var skikkelig stygt gjort syns jeg, uansett hvor lei man er gjør man bare ikke sånt syns jeg.

Gjest anonymt nick, ja.
Skrevet

Jeg skjønner at han våknet av det, men det er utelukket at jeg bruker vold mot ham. Dette var skikkelig stygt gjort syns jeg, uansett hvor lei man er gjør man bare ikke sånt syns jeg.

Jeg er tildels enig, men samtidig så viste det seg jo at han kunne våkne om han bare ville.

De ble ikke uvenner av episoden, altså, så her var enden god.

Gjest anonym idag ja!
Skrevet

At han bruker laaaaaang tid på å utføre praktiske ting!! Ikke med å komme igang,han er kjempeflink med å se hva som trengs å gjøres,og å ta initiativ,men selve utførelsen... Men prøver å tenke at han sikkert irriterer seg minst like mye over at jeg hiver meg rundt og er ferdig på null komma svisj,men at det gjerne blir litt slurv og søl...

Skrevet

Tror egentlig hun er for smart til å hoppe utenfor, for jeg er sikker på hun hadde klart om hun hadde villet. Hun har aldri falt ned en trapp, står enten og hyler eller krabber ned baklengs, så det virker som hun skjønner at man ikke bør gå/hoppe ned sånne steder. Jaja, nå lager jeg unnskyldninger for å ikke ha gjort noe som burde vært gjort. Skal gjøre det i morgen jeg. Hvis jeg finner verktøy i alt flyttestyret da...

Unnskyld deg med det den dagen hun tipper utfor med hodet først i golvet du.

Skrevet

Jeg irriterer meg over at samboeren min er drittsur før alle måltider. Er han bittelitt sulten, så blir han som en mann med pms.

Det irriterer meg også at han vrenger sokkene når han kaster dem til vask, for siden det er JEG som vasker alt tøyet vårt, så er det JEG som må vrenge dem tilbake i våt tilstand. FYSJ!

Og så er det jo jeg som vasker leiligheten hver torsdag, og da pleier han å barbere seg og dusje (en fast dag), men han gjør det ALLTID etter at jeg har gjort rent. Så når han er ferdig, gidder han aldri rydde opp etter seg, så det flyter med masse skjegg-hår i vasken, våte håndklær slengt på gulvet... og ikke minst; han gidder ikke sette fra seg alle flaskene med såper på dusj-golvet, for det er stress å bøye seg ned, så han slenger dem slik at de knuser og all såpen flyter utover, så jeg føler jeg vasker huset 2 ganger om dagen.

Dessuten forlanger jeg at han skal sitte å tisse fremover, for han klarer alltid å skvette utenfor, og det er JEG som må vaske, for jeg vet han aldri gjør det likevel...

Til tross for dette er han en suuuper-gutt! jeg elsker ham over alt på jord, og det er ingen jeg har funnet på så mye morro sammen med som ham! :) Han er kjempe flink med babyen, og er en skikkelig kose-gutt som hele tiden forteller hvor mye han setter pris på meg! hihi ;) så jeg kan egentlig ikke klage selv om jeg klager :P

Hvorfor må du rette sokkene tilbake etter vask da? Legg dem bare vrange i skuffen hans så må han rette dem selv.

Gjest Milla83
Skrevet

Ikke så mye jeg irriterer meg over. Må være at han peller seg i nesa, og at han sovner på sofaen hver kveld og snorker HØYT

Skrevet

Unnskyld deg med det den dagen hun tipper utfor med hodet først i golvet du.

Ja det sa jeg til gubben også, så nå ble det endelig fikset. ;) Rett etterpå gikk hun på snørra på asfalten og skrapte opp det meste på forsida av kroppen, men det kan vi jo ikke unngå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...