Gjest humlemor Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 varer vel til mitten av juli en gang tror jeg.... men er ikke sikker.... drittlei jeg og! 0 Siter
Gjest hans røydal Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Håper det varer og varer. Nå kan vi gutta skvise ut såpedritten frustrerte kjerringer;) 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 lenge igjen enda.. kanskje 8-9 juli. Men når gruppespillet er ferdig er det ikke så mange kamper om dagen da. 0 Siter
gripp Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Det er slutt om tre uker cirka, men da begynner norsk fotball igjen..og så blir det em-kvalifisering utover høsten, og CL selvsagt. Det er på sin plass å sitere Arne Scheie: "For mye fotball på TV sier du? Jeg sier som Sølve Grotmol; Det er for mange bøker på biblioteket også." .... Altså..vil du unna fotball? Selg tv'en, eller finn deg et halvhomsete mannfolk som pusler i hagen eller lager trolldeigfigurer mens verdens beste spillere er på skjermen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.