Gå til innhold

så irriterende!

Anbefalte innlegg

Gjest humlemor
Skrevet

jeg kjøpte en svart dressjakke i lin (dame) på Lindex, dro hjem og prøvde, fant ut av at jeg ikke likte den alikevel, dro tilbake 1 time senere og skulle bytte den, fant da ikke kvitteringen noen steder.Fikk beskjed om at jeg ikke kunde få pengene tilbake uten kvittering men at jeg kunne bytte til noe annet. dro hjem igjen, har nå letet et par uker etter kvitteri, fant den ikke. dro tilbake til lindex idag for å bytte til noe annet men nå var det halv prs av halv pris og siden eg ikke har kvittering som viser at jeg kjøpte den før salget så får jeg bare velge noe annet til salgspriset, dvs 25% av det jeg kjøpte den for! gjett om jeg ble sur!!

Videoannonse
Annonse
Gjest glaice
Skrevet

Men hvorfor kunne du ikke fått tilgedelapp for 14 dager siden?

Gjest humlemor
Skrevet

Men hvorfor kunne du ikke fått tilgedelapp for 14 dager siden?

jo jeg kunne det men jeg ville ikke for jeg fant ikke noe jeg ville ha, liker egentlig ikke Lindex, finner aldri noe fint der...

ikke fast nick
Skrevet

Legg det ut til salg på finn.no. Så kan du heller kjøpe noe annet for pengene.

Gjest humlemor
Skrevet

Legg det ut til salg på finn.no. Så kan du heller kjøpe noe annet for pengene.

Takk det var lurt!!

Gjest ChiengMai
Skrevet

jo jeg kunne det men jeg ville ikke for jeg fant ikke noe jeg ville ha, liker egentlig ikke Lindex, finner aldri noe fint der...

"for jeg fant ikke noe jeg ville ha"

Det er jo nettopp i sånne tilfeller at en tilgodelapp er tingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...