Gjest lollipopp Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Tror dere at det er viktig å ikke ha sex for ofte sånn at det ikke blir kjedelig? 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Tror heller det er viktigere å variere måten man har sex på. Hvor,når, forskjellige stillinger 0 Siter
Gjest swiffern Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Ja det tror jeg. Kvalitet framfor kvantitet. 0 Siter
Gjest lollipopp Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Tror heller det er viktigere å variere måten man har sex på. Hvor,når, forskjellige stillinger men nesten hver dag kan jo bli kjedelig uansett...... kommer jo ann på hvor og hvordan som du sier men alikevel så blir det lett bare en vane hvis det blr for ofte.Tror man nyter mere hvis det går noen dager, hvis man har sex når man ikke helt forventer det. når man får muligheten til å lengte etter det... bygge opp litt forventninger.... 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 men nesten hver dag kan jo bli kjedelig uansett...... kommer jo ann på hvor og hvordan som du sier men alikevel så blir det lett bare en vane hvis det blr for ofte.Tror man nyter mere hvis det går noen dager, hvis man har sex når man ikke helt forventer det. når man får muligheten til å lengte etter det... bygge opp litt forventninger.... Spørs jo hva man legger i ofte og da. Forskjell på 2 ggr pr dag og tre ganger i mnd. Kan sikkert fort bli kjedelig om man MÅ ha sex hver dag 0 Siter
Gjest lollipopp Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Ja det tror jeg. Kvalitet framfor kvantitet. helt enig.... det som er med oss er at vi går veldig i perioder... ene uka kan vi ha veldig mye sex, nesten hver dag og så kommer det perioder da det kan gå 1 uke mellom hver gang... har dere det sånn? 0 Siter
Gjest swiffern Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 helt enig.... det som er med oss er at vi går veldig i perioder... ene uka kan vi ha veldig mye sex, nesten hver dag og så kommer det perioder da det kan gå 1 uke mellom hver gang... har dere det sånn? ja sånn har vi det også. En uke kanskje flere dager på rad, flere ganger om dagen. Så en uke ingenting. 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 helt enig.... det som er med oss er at vi går veldig i perioder... ene uka kan vi ha veldig mye sex, nesten hver dag og så kommer det perioder da det kan gå 1 uke mellom hver gang... har dere det sånn? Uten at jeg skal svare for alle, så tror jeg nok de fleste har det sånn. Noen perioder har man jo mindre overskudd,og masse annet å tenke på. 0 Siter
Gjest lollipopp Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 ja sånn har vi det også. En uke kanskje flere dager på rad, flere ganger om dagen. Så en uke ingenting. da er vi kanskje ikke unormale da!?! det er oftest samboeren min som ikke er i humør, trøtt, sliten pga jobb. Og hvis det er mye stress i hverdagen hans, mye å tenke på,som feks at noe er galt med bilen, så trekker han seg litt tilbake og da blir det ikke så mye sex, jeg blir ofte litt skuffa men maser ikke om det for da blir det nok enda mere stress for han... 0 Siter
Gjest lollipopp Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Uten at jeg skal svare for alle, så tror jeg nok de fleste har det sånn. Noen perioder har man jo mindre overskudd,og masse annet å tenke på. sikkert sant det, måtte bare sjekke:) godt å høre! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Det viktigste er vel å ha sex når man har _lyst_, og da blir det ikke kjedelig, vel? 0 Siter
Gjest lollipopp Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Det viktigste er vel å ha sex når man har _lyst_, og da blir det ikke kjedelig, vel? joda helt enig, tenker bare at det fort blir en vane feks når man legger seg, man kysser litt og så blir det sex, det er jo godt men kanskje ikke så fantastisk deilig som det kan bli når man ikke har hatt det på en stund... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Nei. Jeg tror det er viktig å ha sex når man har lyst. Verken mer eller mindre. 0 Siter
Gjest jobbanne Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Kjærlighet og sex med noen alt stemmer med, kan man bruke hvor mye som helst av, det bare vokser og blir mer. Hvis man begynner å kjede seg i sexlivet, så er det nok et tegn på at forholdet er i ferd med å ebbe ut, det har ingenting med selve sexen å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.