Gå til innhold

Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Gjest lollipopp
Skrevet

Tror dere at det er viktig å ikke ha sex for ofte sånn at det ikke blir kjedelig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Milla83
Skrevet

Tror heller det er viktigere å variere måten man har sex på. Hvor,når, forskjellige stillinger

Gjest swiffern
Skrevet

Ja det tror jeg. Kvalitet framfor kvantitet.

Gjest lollipopp
Skrevet

Tror heller det er viktigere å variere måten man har sex på. Hvor,når, forskjellige stillinger

men nesten hver dag kan jo bli kjedelig uansett...... kommer jo ann på hvor og hvordan som du sier men alikevel så blir det lett bare en vane hvis det blr for ofte.Tror man nyter mere hvis det går noen dager, hvis man har sex når man ikke helt forventer det. når man får muligheten til å lengte etter det... bygge opp litt forventninger....

Gjest Milla83
Skrevet

men nesten hver dag kan jo bli kjedelig uansett...... kommer jo ann på hvor og hvordan som du sier men alikevel så blir det lett bare en vane hvis det blr for ofte.Tror man nyter mere hvis det går noen dager, hvis man har sex når man ikke helt forventer det. når man får muligheten til å lengte etter det... bygge opp litt forventninger....

Spørs jo hva man legger i ofte og da. Forskjell på 2 ggr pr dag og tre ganger i mnd. Kan sikkert fort bli kjedelig om man MÅ ha sex hver dag

Gjest lollipopp
Skrevet

Ja det tror jeg. Kvalitet framfor kvantitet.

helt enig.... det som er med oss er at vi går veldig i perioder... ene uka kan vi ha veldig mye sex, nesten hver dag og så kommer det perioder da det kan gå 1 uke mellom hver gang... har dere det sånn?

Gjest swiffern
Skrevet

helt enig.... det som er med oss er at vi går veldig i perioder... ene uka kan vi ha veldig mye sex, nesten hver dag og så kommer det perioder da det kan gå 1 uke mellom hver gang... har dere det sånn?

ja sånn har vi det også. En uke kanskje flere dager på rad, flere ganger om dagen. Så en uke ingenting.

Gjest Milla83
Skrevet

Uten at jeg skal svare for alle, så tror jeg nok de fleste har det sånn. Noen perioder har man jo mindre overskudd,og masse annet å tenke på.

Gjest lollipopp
Skrevet

ja sånn har vi det også. En uke kanskje flere dager på rad, flere ganger om dagen. Så en uke ingenting.

da er vi kanskje ikke unormale da!?! det er oftest samboeren min som ikke er i humør, trøtt, sliten pga jobb. Og hvis det er mye stress i hverdagen hans, mye å tenke på,som feks at noe er galt med bilen, så trekker han seg litt tilbake og da blir det ikke så mye sex, jeg blir ofte litt skuffa men maser ikke om det for da blir det nok enda mere stress for han...

Gjest lollipopp
Skrevet

Uten at jeg skal svare for alle, så tror jeg nok de fleste har det sånn. Noen perioder har man jo mindre overskudd,og masse annet å tenke på.

sikkert sant det, måtte bare sjekke:) godt å høre!

Skrevet

Det viktigste er vel å ha sex når man har _lyst_, og da blir det ikke kjedelig, vel?

Gjest lollipopp
Skrevet

Det viktigste er vel å ha sex når man har _lyst_, og da blir det ikke kjedelig, vel?

joda helt enig, tenker bare at det fort blir en vane feks når man legger seg, man kysser litt og så blir det sex, det er jo godt men kanskje ikke så fantastisk deilig som det kan bli når man ikke har hatt det på en stund...

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei.

Jeg tror det er viktig å ha sex når man har lyst. Verken mer eller mindre.

Gjest jobbanne
Skrevet

Kjærlighet og sex med noen alt stemmer med, kan man bruke hvor mye som helst av, det bare vokser og blir mer.

Hvis man begynner å kjede seg i sexlivet, så er det nok et tegn på at forholdet er i ferd med å ebbe ut, det har ingenting med selve sexen å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...