Gå til innhold

trenger tips til en billig gave til en som ligger på sykehus?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

min tante har havnet på sykehus etter et komplisert benbrudd og har blitt operert.

Jeg tenkte å stikke innom i morgen for å hilse på og ta med noe.

Onkel sa at hun ikke orket å lese noe. Søtsaker og sånne ting gir jeg ikke da jeg vet at hun sliter med overvekt og forsøker å slanke seg.

Så noen forslag? Siden jeg er fattig for tiden tenker jeg å bruke maks 50 kroner på oppmerksomheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en kurv jordbær og en kurv steinløse druer. Kan være godt å knaske på hvis matlysten ikke er helt på topp!

Gjest Aviaana
Skrevet

Kjøp en kurv jordbær og en kurv steinløse druer. Kan være godt å knaske på hvis matlysten ikke er helt på topp!

takk for tipset:)

Gjest Personifica
Skrevet

takk for tipset:)

Stikk på biblioteket og lån lydbøker til henne. Gratis!

Skrevet

Kjøp et par ukeblader. Det er det eneste jeg gidder når jeg er på sykehuset.

Eller kjøp en sjampo og balsam, det behøver ikke å være så dyrt men det er kjipt å vaske håret med sykehussåpe.

Gjest Debra irl
Skrevet

Luften på sykehus er ofte knusktørr. En fuktighetskrem og leppepomade pleier jeg å gi.

Skrevet

Stikk på biblioteket og lån lydbøker til henne. Gratis!

Vil ikke anbefale det sånn uten videre hvis det er en person man ikke har så mye kontakt med. Man blir jo selv stående ansvarlig for bøkene man låner og dersom de ikke leveres tilbake kan det blir jævlig dyrt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...