Gjest Aviaana Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 min tante har havnet på sykehus etter et komplisert benbrudd og har blitt operert. Jeg tenkte å stikke innom i morgen for å hilse på og ta med noe. Onkel sa at hun ikke orket å lese noe. Søtsaker og sånne ting gir jeg ikke da jeg vet at hun sliter med overvekt og forsøker å slanke seg. Så noen forslag? Siden jeg er fattig for tiden tenker jeg å bruke maks 50 kroner på oppmerksomheten. 0 Siter
citygirl Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Kjøp en kurv jordbær og en kurv steinløse druer. Kan være godt å knaske på hvis matlysten ikke er helt på topp! 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Kjøp en kurv jordbær og en kurv steinløse druer. Kan være godt å knaske på hvis matlysten ikke er helt på topp! takk for tipset:) 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 takk for tipset:) Stikk på biblioteket og lån lydbøker til henne. Gratis! 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Kjøp et par ukeblader. Det er det eneste jeg gidder når jeg er på sykehuset. Eller kjøp en sjampo og balsam, det behøver ikke å være så dyrt men det er kjipt å vaske håret med sykehussåpe. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Luften på sykehus er ofte knusktørr. En fuktighetskrem og leppepomade pleier jeg å gi. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juni 2006 Skrevet 17. juni 2006 Stikk på biblioteket og lån lydbøker til henne. Gratis! Vil ikke anbefale det sånn uten videre hvis det er en person man ikke har så mye kontakt med. Man blir jo selv stående ansvarlig for bøkene man låner og dersom de ikke leveres tilbake kan det blir jævlig dyrt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.